Wim.

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement uitbreiden met onbeperkt bellen - mogelijkheden?

Wat zou mijn abonnement gaan kosten als ik onbeperkt bellen wil?

 

Gr Wim van Geelkerken

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Ja, deze is wel echt van Vodafone hoor 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Wim. 
Welkom op de Vodafone Community. 

Een hele goede vraag! Ik heb hier niet direct een hapklaar antwoord op, omdat ik niet weet wat je huidige abonnement nu is. Graag kijk ik dit voor je na, zodat we de mogelijkheden door kunnen nemen. Wil je hiervoor jouw volledige gegevens updaten in jouw Community profiel? Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderator(s). Geef je een seintje zodra je dit hebt gedaan? Dan duik ik erin 🙂 

Wim.
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone start L

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Wim. wrote:

Vodafone start L

Vanaf een Red Essential abonnement heb je onbeperkt bellen met natuurlijk Fair Use Policy. Je hebt nu een Start L dus je moet 2 abonnementen omhoog en reken z’n 25,- euro per maand. Als je Ziggo hebt krijg je 5,- euro korting en is het 20,- euro per maand. Zoals het op de site staat beschreven. 

En zo te zien krijg je nu bij Red Essential abonnement nog eens 2,- euro korting. 

Edevee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Krijg een mail voor de uitbreiding met onbeperkt bellen voor € 4,00.
De mogelijkheid die aangeboden wordt is via SMS of via My  Vodafone.

Echter zie ik op My Vodafone geen mogelijkheid om het abonnement uit te breiden met bovengenoemde optie.

Of heb ik te maken met een fakebericht?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Edevee wrote:

Krijg een mail voor de uitbreiding met onbeperkt bellen voor € 4,00.
De mogelijkheid die aangeboden wordt is via SMS of via My  Vodafone.

Echter zie ik op My Vodafone geen mogelijkheid om het abonnement uit te breiden met bovengenoemde optie.

Of heb ik te maken met een fakebericht?

Je mag er vanuit gaan dat dit een fake bericht is geweest. Zolang je maar gewoon zelf via www.vodafone.nl hebt ingelogd, dan is er niets aan de hand en heb je gezien dat deze aanbieding niet klopt.

Stuur de mail anders door naar phishing@vodafone.nl en dan kunnen ze hem daar in behandeling nemen en controleren of het hier ook echt om SPAM gaat en dan kunnen ze hier ook de mensen waarschuwen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Edevee 
Dit klinkt betrouwbaar, omdat er wordt aangegeven dat je de optie kunt activeren via SMS of My Vodafone. Het klinkt als één van onze BloX. Voor € 4,00 per maand extra kun je deze activeren, zodat je onbeperkt kunt bellen. Meer informatie vind je op deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/blox/onbeperkt-bellen. Hier lees je ook terug dat de activatie per SMS gaat of via My Vodafone. 

Als je abonnement verlengbaar is, dan zou je ook kunnen overwegen om voor een ander type abonnement te kiezen. In My Vodafone kun je dit controleren. Is je abonnement verlengbaar, dan kan ik je altijd een e-mail sturen met daarin een leuk aanbod. Bestel je via mijn link, dan krijg je zelfs nog iets extra korting ^^



 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hi @Cecilia Vodafone 
Ik denk te snel aan spam maar denk jij dan niet te snel aan betrouwbaar?
Eigenlijk weten we het samen niet echt goed? Misschien toch handiger als @Edevee een plaatje stuurt? (uiteraard zonder privé gegevens erop)

Want er zijn wel meer mailtjes of sms'jes die heel erg lijken op de huidige betrouwbare mails van Vodafone en/of Ziggo of andere bedrijven. Toevallig vanmorgen een mail gehad van Van der Valk over gratis overnachten in een nieuw hotel. Uiteraard, dat willen we allemaal en het leek echt 2 druppels op de mail, die ECHT van Van der Valk is om je uit te nodigen voor proef slapen (toevallig al eens gedaan en weten dus hoe het eruit ziet). 

Maar mijn conclusie was ook gelijk een afwijzing, ik weet 

Edevee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Vodafone logo
Onbeperkt Bellen voor slechts € 4 extra p.m.
Onbeperkt Bellen voor slechts € 4 extra p.m.
Ga je veel te vaak over je belminuten heen? Met de Onbeperkt Bellen Blox bel je zo veel je wilt voor slechts € 4 extra per maand. Zo mis je nooit meer een verhaal van je tante, praat je uitgebreid bij met je neef of klets je eindeloos met je vriend om de hoek. 
Vertel me meer! Pijltje
Alle voordelen op een rij
onbeperkt-bellen   Bel onbeperkt naar alle vaste en mobiele nummers in NL & de EU
     
 
telefoon data   Op vakantie in de EU bel je onbeperkt naar vaste & mobiele nummers in NL en de EU.
     
   
Ja, dat wil ik! Pijltje

 

Hoe werkt het
 
Hoe werkt het?
 
Wil je ook elke maand onbeperkt kunnen bellen? Stuur dan een sms met “ONBEPERKT BELLEN AAN” naar 4000. Of activeer ‘m eenvoudig via My Vodafone.
 
Naar My Vodafone Pijltje

 

Wat vind je van deze e–mail?
star rating   star rating   star rating   star rating   star rating
Zeer ontevreden Zeer tevreden
   
Klantenservice ›
Shop ›
Afmelden ›
Giganet
 
 
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Ja, deze is wel echt van Vodafone hoor 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic