Vertigo1981

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BloX buitenland en nieuwe abonnementen

Hallo,

Ik begrijp niet helemaal hoe het nu zit met BloX voor het buitenland en nieuwe abonnementen. Is de oude Alles in 1 Dagbundel (of Dagbundel XL) voor de voordellanden te gebruiken met de nieuwe Red-abonnementen of niet? Als je op deze pagina kijkt lijkt het van niet: daar staat de Alles in 1 Dagbundel alleen genoemd onder de oude abonnementen, niet bij Red of Black:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/in-en-naar-het-buitenland.shtml

Maar als ik in My Vodafone kijk bij BloX staat de Alles in 1 Dagbundel wel tussen de Blox die ik kan aanzetten bij mijn Red-abonnement. Kan ik die nu wel of niet gebruiken? Het is natuurlijk zo dat ik met m'n Red-abonnement m'n gewone databundel in de hele EU kan gebruiken, maar er zijn ook voordeellanden buiten de EU, en daar kan die bundel nog steeds wel interessant voor zijn.

Ik hoor het graag!
12 Reacties 12
Anonymous
Niet van toepassing
Als je een van de nieuwe red abonnementen hebt, heb je in principe de alles in 1 op reis niet meer nodig. Dit kan alleen interessant zijn bij de essential omdat je daar maar een aantal minuten in de bundel hebt.

Bij de andere heb je onbeperkt bellen en smsen en een aantal gb aan data. Vaak is het dan goedkoper om een data blox aan te zetten. Althans dat is mijn ervaring hierin.
Baron53

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De alles in 1 op reis bundel van 2 euro per dag is nog wel nodig in de vroegere voordeellanden buiten de EU, zoals Australië en nieuw zeeland.
Kan ik met het nieuwe red abonnement daar alleen maar bellen met de alles in 1 wereld bundel van 5 euro per dag?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Dat klopt inderdaad Baron53. De Alles-in-1 op Reis bundel kun je niet meer gebruiken wanneer je een nieuw RED abonnement hebt.
Als je wilt bellen vanuit Australië en/of Nieuw Zeeland kun je inderdaad het best de Alles in 1 Wereld BloX aansluiten.
Meer informatie over deze bundel vind je hier.
Vertigo1981
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
"Als je een van de nieuwe red abonnementen hebt, heb je in principe de alles in 1 op reis niet meer nodig. Dit kan alleen interessant zijn bij de essential omdat je daar maar een aantal minuten in de bundel hebt."

Dit klopt niet: zoals gezegd zijn er voordeellanden buiten de EK waarvoor het nog steeds wel interessant kan zijn. (Heb je m'n vraag überhaupt wel gelezen voor je antwoord gaf?)

"Dat klopt inderdaad Baron53. De Alles-in-1 op Reis bundel kun je niet meer gebruiken wanneer je een nieuw RED abonnement hebt."

Oké, maar als die niet in combi met RED abonnementen te gebruiken is, waarom staat die dan nog wel in 't rijtje met Blox die ik aan kan zetten? Haal 'm daar dan ook weg, zou ik zeggen. Helder communiceren is duidelijk niet Vodafone's sterkste punt.
Vertigo1981
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
(waar ik EK zeg bedoel ik EU)
Baron53

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je antwoord Sietske. Geen RED voor mij dan in de aktie die nu loopt. Jammer
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Vertigo1981,

Sommige RED abonnementen zijn nog niet omgezet naar RED EU. De oude RED abonnementen kunnen dus nog wel gebruik maken van de BloX, vandaar dat deze er nog tussen staat.
Sorry voor de verwarring!
Snoey

Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Worden de oude Red abonnementen dan wel omgezet naar de nieuwe?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Snoey,

Ja, uiteindelijk wordt dit gedaan. Wanneer dit precies zal gebeuren, durf ik je niet te zeggen.
Snoey

Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Oké thanks... hopenlijk vòòr 8 juli 2017...dan ga ik op vakantie ????????
Anonymous
Niet van toepassing
Laten we het hopen Snoey ????
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nieuwe roaming-tarieven zijn sinds 01-06 ingegaan. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic