DLausberg

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klant worden gaat moeilijk

Hoi,
Onderstaand heb ik vanmorgen naar Sietske gestuurd maar ben bang dat dit vandaag niet wordt opgepakt.

Ik ben overgestapt van Tele2 naar jullie maar dit verloopt totaal niet vlekkeloos. Gisteren 3 keer gebeld met jullie en 1 keer met Dynalogic over mijn contract.
Dynalogic zou het contract op een afgesproken dag komen afleveren maar de chauffeur had geen pakket bij zich. Dus er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Wat schept mijn verbazing??? De volgende dag ligt het pakket gewoon in mijn brievenbus terwijl de chauffeur dit met mij had moeten ondertekenen. Klacht ingedient bij Dynalogic en jullie een webmail gestuurd. De volgende dag ben ik voor 3 weken op vakantie gegaan met de verwachting dat het na mijn vakantie was opgelost. In mijn vakantie kreeg ik een mail van Jose met in de bijlage mijn contract. Of ik die wilde ondertekenen en met kopieen van legitimatie en bankpas aan haar wilde retourneren.
Van een collega van je moest ik Dynalogic bellen voor een nieuwe afspraak. Dynalogic geeft aan dat ze van Vodafone een opdracht moeten ontvangen en excuus dat het verkeerd was gegaan.
Reply-en op de mail van Jose is me niet gelukt. Dus heb ik via een webmail gereageerd met in de bijlage deze stukken. Alleen kreeg ik een automatische melding terug dat mijn vraag binnen 5 dagen zal worden opgepakt. As vrijdag wordt mijn nummer overgezet naar Vodafone maar ik heb hier een hard hoofd in. Kan je me aub helpen??

26-05-'17: Bericht bewerkt ivm privacy medewerker Vodafone
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zag dat je een privé bericht yad gestuurd. Ik heb daarop gereageerd DLausberg
DLausberg
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je. Ik heb mijn simkaart kunnen activeren. Hoop dat het zo goed komt. Nu nog reactie op mijn webmail afwachten
rubenlange

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
aha ik ben dus niet de enige die hier problemen mee heeft.
Ik heb vandaag vrije dag genomen voor de levering en ook niets gehad.
zie onderwerp: Sim kaart niet geleverd door Dynalogic
succes ook!
DLausberg
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, alleen excuus gehad van Dynalogic en succes ermee. Vandaag zou ik overgaan naar Vodafone maar door dat gedoe met dat contract gaat dat niet lukken en contact zoeken met Vodafone is een drama. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik ben overgestapt.
Jij ook succes.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi DLausberg,

Vervelend om te horen dat dit proces zo moeizaam verloopt. Wat is ondertussen de status? Heb je een nieuwe afspraak kunnen maken met Dynalogic?
DLausberg
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie. Na veel heen en weer bellen is het uiteindelijk gelukt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen dat het is gelukt!

Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic