Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verzekering Alleen-lezen Onopgelost

ik ben laaste gehoplen door iponerepairs echt snel service . www.iphonerepairs.nl

Vodafone Smart 4 power Alleen-lezen Onopgelost

Dag, heeft iemand ervaring met dit toestel? Ik kocht het in de Vodafone winkel een paar weken geleden en was supertevreden! Geweldig toestel.Supersnel, dun, kortom, helemaal blij. Er was een klein pro...

simlock vrij maken werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer al een aantal dagen mijn toestel simlock vrij te maken ( via de procedure op de site )Ik krijg altijd de melding dat het verzoek is mislukt met de opmerking om het later nog eens te probere...

henkn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Unlock Simkaart lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een oud vodafone toestel ( lg renoir) die ik in het buitenland wil gebruiken.Ik heb de nieuwe simkaart in het toestel gedaan en de procedure gevolgd zoals deze staat beschreven. Echter na het i...

SanderH door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

huawei ascend p7 of sony xperia m2 Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn abonnement gaan verlengen. heb nu sim only scherp L en een sony xperia e toestel. Ik ben zover gekomen dat ik wil gaan voor nieuw toestel (mijn huidige toestel heeft geen 4g mogelijkheid)m...

Fransje door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht Dynafix. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mijn telefoon is kapot gevallen eigenschuld maar daar had ik een verzekring voor af gesloten klaar. Nu is dat ding dus op gestuurd geweest. Eerste keer nieuwe display dat was het, maar de behuiz...

aroe door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei Ascend P7 wit? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vraag over de Huawei ascend P7.Graag wil ik mijn abbonnement verlengen met deze telefoon erbij, maar ik vind hem in het wit eigenlijk mooier dan in het zwart. Als ik op internet zoek kan ik...

Ongeldige imei bij Acer telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds vandaag meldt mijn telefoon opeens dat ik een ongeldige imei heb.Het gaat om een Acer A8_EU. Ik kan nu niet meer bellen of gebeld worden, terwijl dat hiervoor geen probleem was. In mijn i...

wildemanl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

LG G3 - Out of stock for 2 weeks? Alleen-lezen Opgelost

Dear Support Team, I extended my contract recently through the Friends and Family program, and ordered a new LG G3 with my subscription. After receiving your confirmation email on August 2, I'm still ...

benfi door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Asus Vivotab RT kan geen verbinding maken met Vodafone netwerk Alleen-lezen Opgelost

Even proberen een lang verhaal kort te houden. Onlangs wilde ik een nieuwe telefoon en Vodafone multisim leek me wel wat zodat ik met mijn nieuwe telefoon en bestaande Asus Vivotab RT tablet uit één b...

Plantje door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nummerbehoud naar een lopend abonnement Alleen-lezen Onopgelost

beste medewerker van Vodafone, Ik hoop hier duidelijkheid te krijgen over hoe ik nummerbehoud kan aanvragen naar een lopend abbonement. Wat moet er gebeuren? Per 17-3-2016 loopt mijn contract af bij e...

MrXzombie door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuw abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb mijn abo verlengd en krijg daarbij een galaxy s6. Ik heb nu een galaxy s5 met microsim maar in de s6 zit een nanosim.Als ik de galaxy s6 geleverd krijg zit er dan een nanosim bij?? Groet...

jeffo86 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Time-out. Geblokkeerd simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Beste heer/mevrouw,Ik heb mijn simkaart op time out gezet voor een duur van 5 maanden ivm verblijf in het buitenlad. Ik ben door omstandigheden eerder terug naar Nederland gekomen. Ik wil graag mijn t...

Lizz1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengd maar nieuwe sim niet geactiveerd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb gister mijn vodafone abonement verlengd (Every year new phone)Hier kreeg ik een nieuwe simkaart bij, deze medewerker in de winkel zij dat deze het binnen een half uur zou doen.Deze doet h...

Groene streep door display S6 Edge Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb nu ongeveer een week een groene verticale streep door het display van m'n Galaxy S6 edge en deze gaat ook niet meer weg. Na wat op het internet gespeurd te hebben, heb ik het idee dat di...

Moekmongd door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Xperia Z5 compact levertijd Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij vertellen wanneer jullie de z5 compact gaan leveren? Want veel sites krijgen hem deze week binnen of hebben ze al binnen en op de vodafone site word niet eens een datum vermeld.

RiTCH007 door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Samsung Note 3 update niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Al enige tijd probeer ik nu mijn Samsung galaxgy Note 3 te updaten naar Lollipop. Wanneer ik in de instellingen de telefoon laat zoeken naar updates krijg ik de melding;Het besturingssysteem op ...

jannes32 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

dongel/Windows 8 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een dongel K3772-H en Windows 8 en die twee hebbenruzie met elkaar. Ondanks opdaten. Heeft iemand daar ervaring mee?Het lukt niet om verbinding te krijgen. De computer geeft steeds comptabilite...

Rosita door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Z10 random-reboots: Alleen-lezen Onopgelost

BBz10 start relematig opnieuw op na de laatste updat.....en vandaag moest ik wachtwoorden, tijd en datum ineens opnieuw instellen ...weet iemand waarom dit gebeurd ?

laaaater door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen