Opa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Blackfrday

Weet iemand of er nog blackfriday deals zijn, enige tijd geleden was er een aanbieding van 10gb data voor ik dacht twee euro maar kan nu niets vinden.. Groet, Opa.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi allen,

De Fantastic Friday deals zijn er inderdaad helemaal uitgehaald. Deze komen (voorlopig in ieder geval) ook niet meer terug. Wat betreft de eventuele uitbreiding van ons prepaid-aanbod: daarover kan ik op dit moment nog geen concrete mededeling doen. Houd daarvoor deze Community en onze website in de gaten 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Opa
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Of er nog Blackfriday deals zijn? Dan zou ik wachten tot 29 November want dan is het weer Blackfriday. Eerder zijn deze aanbiedingen er niet maar er zijn vast andere aanbiedingen. Kijk op www.vodafone.nl.

Eventueel zou je nog langs de MediaMarkt kunnen gaan of via internet kijken voor aanbiedingen. Maar of er nog zo’n aanbieding zal zijn, ik denk het haast niet. Maar wie weet als je goed zoekt? ??

Succes en nog hele fijne Paasdagen gewenst!
John500

Liefhebber
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Ik denk dat opa doelt op de fantasticfriday deals 😄

Toen had je namelijk een paar maanden een soort van Dag Prepaid internet bundels. Je kreeg dan voor 2 euro een dag internet pass tot max 10 GB.

En het is best jammer eigenlijk dat Vodafone geen dag prepaid internet bundels hebben. Zowel KPN als T-Mobile bieden dat wel aan voor hun Prepaid klanten.

Soms is zo een bundel echt super handig, en het is gewoon een goede aanvulling op de andere prepaid maand bundels.

Vodafone zou dat ook gewoon moeten toevoegen aan het normale prepaid aanbod.

Maar goed om ontopic te blijven voor Opa

Die bundels zijn dus niet meer beschikbaar helaas.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat je zegt John500
Als het om de Prepaid gaat, waar Opa het ook in heeft geplaatst, dan zal het gaan om de Fantastic Friday acties die Vodafone had bij Prepaid gebruikers. Deze pagina is niet meer online dus ik verwacht ook geen aanbiedingen op dit moment. Daarnaast is de tekst met dubbel data ook nog niet aangepast en staat er dat deze nog loopt t/m 31 maart.

Beetje ondergeschoven kindje op het moment, wel jammer!
Laten we hopen dat er snel weer een aanbieding komt en dat we niet hoeven te wachten tot 29 november 😉

Ik heb overigens bij Feedback een reactie geplaatst en laten we hopen dat ze snel weer met iets leuks komen.
John500

Liefhebber
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes
Dat van de dubbele data tekst t/m 31 maart vind ik toch wel heel slordig van Vodafone hoor, ik had dat hier al een week of 2 geleden ook aangegeven maar is verder niks mee gedaan.

Lijkt mij kleine moeite, mits de promotie is verlengd om even de datum weer aan te passen. In principe moet een prepaid gebruiker het er nu dus maar op gokken of ie dubbele data krijg of niet, dat lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling en dat verwacht je ook helemaal niet bij zo een grote provider als VodafoneZiggo.

Of is het zo dat Vodafone binnenkort met nieuwe prepaid bundels gaat komen en het daarom nu even maar zo laten?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
John500 wrote:
Of is het zo dat Vodafone binnenkort met nieuwe prepaid bundels gaat komen en het daarom nu even maar zo laten?

Geen idee en daar ga ik ook niet over gissen.
We zullen het moeten afwachten 😞
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi allen,

De Fantastic Friday deals zijn er inderdaad helemaal uitgehaald. Deze komen (voorlopig in ieder geval) ook niet meer terug. Wat betreft de eventuele uitbreiding van ons prepaid-aanbod: daarover kan ik op dit moment nog geen concrete mededeling doen. Houd daarvoor deze Community en onze website in de gaten 🙂
Opa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Een ieder bedankt voor zijn/haar reactie ik ben er mee geholpen.
Vriendelijke groet, Opa.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic