Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verlengen contract Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,ik heb recentelijk mijn abonnement verlengd van red super naar red Sim only. Nu kijk ik net in de app naar mijn tegoed en daar stond aangegeven dat ik maar 10 gb heb. toen ik verlengde ...

00800 nummer bellen Alleen-lezen Opgelost

Recent heb ik een 00800 nummer moeten bellen. Voordat ik ging bellen heb ik opgezocht wat voor nummer dat was. De informatie die ik las gaf aan dat het een gratis nummer is dat vanuit het buitenland k...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Oh en de moderator staat er ook in genoemd.Beetje vervelend en dus onder ongepast bericht te noemen. Bedankt voor het aanpassenTopicGeplaa...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Deze meneer noemt mij een eikel in zijn verhaal.Beetje vervelend, als ik het zelf mag zeggen... Kunnen jullie hier iets aan doen?TopicGepl...

Klacht dynalogic Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van dynalogic/dynafix. Ik heb sinds 8 maanden de iPhone 8 256G, maar ben vanaf de eerste dag slecht te verstaan door de andere kant. Het toestel moet nu voor de 3e k...

2de simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Vodafone red abonnement en heb nu een smartwatch gekocht nu wilde ik een 2 de simkaart aanvragen op het zelfde abonnement betaal ik dan ook 2 keer de abonnementskosten of wordt deze simkaar...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen