Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Gebruik aantal MB's binnen EU met live-streaming Alleen-lezen Opgelost

Mijn dochter verblijft op Tenerife ivm stage van school. Nu is haar opa overleden en willen wij de plechtigheid via een live-stream uitzenden zodat zij mee kan kijken met ons. Ze heeft besloten om nie...

Woon in Belgie, Abonnement afsluiten in Nederland? Alleen-lezen Opgelost

Kan ik als belg wonende in belgie, 20-30km van de grens van nederland een nederlands abonnement aanvragen?Mvg

Wyntonr door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Abonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik heb dus de bestelde iPhone XS Zaterdag binnen gekregen.Alles is goed verlopen, nu vraag ik me alleen af wanneer me abonnement word omgezet.Ik had dus eerst Red Essential en met mijn nieuwe te...

Fenryka door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn Gegevens Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik kan mijn gegevens niet meer terugvinden. Ik heb een doorlopend abbonnement bij jullie sinds een paar jaar. Ik probeer in te loggen maar ik ken mijn gegevens niet meer. Telefoonnummer ook niet...

Anca door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Te hoge rekening Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Voor de zoveelste keer is er een rekening afgeschreven wat niet klopt. Dit is echt om moe van te worden want dit is al de 4/5e keer ondanks al het contact! Meerdere keren heb ik aangegeven...

Activeren prepaid simkaart Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Ik heb voor mijn dochter een prepaid kaartje gehaald en deze wil ik nu activeren, helaas krijg ik in de app geen code terug en als ik bij de instellingen Vodafone als netwerk wil selectere...

Niet meer kunnen bellen en 4g sinds zaterdag wel gebeld worden of sms Alleen-lezen Onopgelost

Beste. Ik heb via de zaak een abonement, alleen ben enige tijd ziek thuis, nu sinds zaterdag kan ik niet meer bellen of data ontvangen wel gebeld worden of sms.ik heb een samsung s8 en daar zegt mijn ...

Werrie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebruiker in gesprek bij specifiek nummer Alleen-lezen Opgelost

Al enige tijd heb ik er last van dat mijn vader mij niet kunt bellen via zijn telefoon. Andere nummers gaat prima en ik kan iedereen prima bereiken (ook zijn telefoon). Er komt elke keer de melding: G...

Aron05 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voorraad iPhone 8 Plus 64 GB Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik vroeg mij af of de Iphone 8 plus 64 GB binnenkort weer bestelbaar is op de website?Ik mag mijn abonnement verlengen, maar ik kan nu niet eens de kosten zien doordat er bij de telefoon staat ...

AnneKr door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Facturen niet zichtbaar Alleen-lezen Opgelost

Kreeg de sms dat mijn factuur klaarstond. Wilde hem eens bekijken, maar eenmaal ingelogd was er niks beschikbaar. Überhaupt ook niks over mijn abonnement. Alsof ik geen abonnement bij jullie heb. Chat...

Jelmar door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

soms geen oproepsignaal en gaat de oproep direct naar de voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Met enige regelmaat krijg ik geen oproepsignaal, wel krijg ik gelijk een sms dat ik een voicemail bericht heb, ook komt het regelmatig voor dat als ik zelf bel, het lang duurt voordat ik een verbindin...

natasja46 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Airpods Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik heb dus vorige week de iPhone bestelt en gister binnengekregen.Nu wil ik ook die wireless AirPods waar je 25 euro korting op zou krijgen.ik heb destijds bij het bestellen van de telefoon al z...

Fenryka door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2 abonnementen inzien op my vodafone Alleen-lezen Opgelost

Kan iemand mij de link doorsturen zodat ik mijn beide abonnementen kan koppelen aan my vodafone, zodat ik ze beide tegelijk kan inzien. Ik word steeds uitgelogd en dan ben ik die link kwijt.Alvast bed...

Eliiej door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

P20 pro kleuren Alleen-lezen Opgelost

Is de Huaweo P20 pro ook in de kleuren midnight blue en twilight leverbaar?

VakOper1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Levertijd van de iPhone XS Max Alleen-lezen Opgelost

Goeieavond/dag,ik heb mijn iPhone XS Max Gold 64GB dinsdag 24 september besteld, dus ik wacht nu al zo’n 2 weken bijna. Is er al enig idee wanneer dat ding in godsnaam eens word geleverd? Er staat op ...

mm.el_ door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Incasso wijkt af van abonnementskosten op My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg vanmiddag van mijn bank een bericht dat er op 14 september een incasso van Vodafone gepland staat. Het bedrag komt totaal niet overeen met mijn abonnementskosten en op My Vodafone kan ik nerg...

JerVenne door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet in Duitsland aan de Moezel Alleen-lezen Opgelost

Wel telefoon maar geen internet oo mijn telefoon alleen wifi via de camping.Hoe stel ik mijn telefoon goed in?

anti aanbieding bij verlengen RED abonnement icm ziggo Alleen-lezen Opgelost

Heel mooi die slogan dubbele data voor ziggo klanten maar de huidige RED constructies geven verlengers minder data als ze ziggo klant zijn.Op dit moment krijg je bij de red abonnementen 5GB kado.Zodra...

fast_ray door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

Phishing SMS van 06 183 83 109 Alleen-lezen Onopgelost

Waarschuwing!! Kreeg een sms van 061 83 83 109 voor een nieuw bericht in My Vodafone met een link erbij naar een login (die er soort van My Vodafone-ish uit ziet) met het fantastische url http://perso...

BarryRR door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen