Hoi
Heskes26 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Vervelend genoeg kan ik alleen maar zeggen dat dit klopt. Het systeem van het controleren op gegevens is jammer genoeg niet zo slim om te weten dat je een verlenging hebt gedaan en daarom moet je opnieuw door het systeem gehaald worden om te zien of je wel bij allebei klant bent.
Je moet dus nog even geduld hebben voor alles weer klopt bij VodafoneZiggo en dan pas krijg je je korting en dubbele data. Meer info zal ik hieronder nog even beschrijven maar ik denk dat je hierbij wel genoeg weet.
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden:
www.vodafone.nl/non-stop.
Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).
Ziggo:
- Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.
Je kunt dan ook kiezen uit:
- Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
- Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
- Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier:
https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/Kun je Vodafone een berichtje sturen via
Facebook of
Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.