marrakchie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry 9700 Problemen mail instellen

Hallo,
 
Ik maak al geruime tijd zonder problemen gebruik van Vodafone BB Prepaid.
Nu heeft alles het altijd gedaan.
Recentelijk heb ik mijn simkaart eruit gehaald om even de bb sim kaart van me vriendin er in te doen.
Nu ik weer mijn eigen sim kaart erin heb gedaan heb ik problemen om mijn e mail in te stellen.
Ik krijg mijn email adressen te zien alleen kan ze niet veriferen of verwijderen !?!
De volgende melding wordt weergegeven namelijk :
 
Sorry, doorgaan met sessie is niet mogelijk. Log opnieuw in ?
 
Ook heb ik via mobileemail.vodafone.nl het geprobeerd maar krijg ik een foutmelding over de browser, op de pc, telefoon en laptop.
Dit geldt nu ook voor me vriendin, wij kunnen beide onze emails niet instellen op de blackberry en ook kan ik de klantenservice via 1201 niet bereiken !?!?!
 
Vandaar dat ik deze bericht post in de hoop dat iemand ons kan helpen
 
Gr.
 
 
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo marrakchie,

Allereerst natuurlijk van harte welkom op ons Forum!

Hiervoor kun je inderdaad het beste contact opnemen met de klantenservice. Jammer dat dit niet is gelukt. Gelukkig zijn er meerdere manieren/nummers om bij de klantenservice uit te komen, deze kun je hier terugvinden.

Ik hoop dat het hiermee wel lukt.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic