Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,743Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung Monte - Geen Gps Signaal Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een aantal dagen een samsung monte gekocht, maar ik krijg geen verbinding met sattelieten. Het aantal blijft op 0 staan, ook buiten. Is er een manier om die "aan" te zetten ofzo?Alsvast h...

Samsung Monte - Geen Wifi Alleen-lezen Onopgelost

Net is mijn zoontje thuisgekomen met zijn bij elkaar gespaarde Samsung Monte. Natuurlijk zou ik graag via mijn Wireless Router met de Monte het internet op willen. Als ik WiFi activeer en zoek naar ac...

Email Ophalen Htc Pro 2 Alleen-lezen Onopgelost

Op een of andere manier kan ik sinds 2 a 3 dagen geen mail meer ophalen op mijn HTC Pro 2.Ik heb de gegevens van mij eigen emailadres ( quicknet/ziggo ) ingevuld, dit werkt normaal helemaal super, nu ...

Toetsen Blokkeren Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een probleem met mijn HTC HD2. Ik draag deze telefoon in mijn broekzak en elke keer als ik ga zitten of ergens tegenaan ga staan worden de toetsen ingedrukt en gebeuren er ongecontroleerde ding...

Nokia C3 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Weet iemand wanneer de Nokia C3 in de winkels komt?

Alleen Noodoproepen Nokia Expressmusic Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een nokia express en sinds vanochtend kan ik niet meer bellen, tenminste alleen noodoproepen zijn beschikbaar. Nu heb ik de simkaart in mijn oude telefoon gestopt en nu doet ie het wel, dus lij...

Waar Kan Men Abo Afsluiten Voor Iphone? Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Wie weet wat de betrouwbaarste site is om iPhone af te sluiten met Vodafone.Ik heb ze zelf gevonden bij Phoneshope en iVoordeel.Ze zeggen van iVoordeel dat ze samenwerken met Vodafone.In h...

Instellingen Voor Mms/internet/e-Mail Op Samsung Galaxy Spica Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, mijn eerste vraag hier.Ik heb een Samsung Galaxi Spica die ook op Android 2.1 firmware draait.Op de site van Vodafone kom ik de instellingen voor mms, sms, e-mail en internetgebruik niet tegen ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen