ayasinda

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

pc crashed regelmatig

Ik heb een pc met een 2e generatie i7 processor, 16 GB aan geheugen en Win7 home premium. De internet verbinding gaat via mobiel breedbank met een huawei. Als de mobiel breedbank software draait crashed mijn pc een paar keer per dag. Ik hoef dan geen verbinding te hebben met internet, de software hoeft alleen maar gestart te zijn. De crash is dusdanig dat alleen uit en aan zetten helpt. Er kan ook geen crashlog gemaakt worden. Als ik de mobiel breedband software niet heb opgestart loop alles prima? Heeft iemand een idee waar ik moet gaan zoeken of wat ik kan doen?

Ron 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ayasinda
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De versie die ik gebruik is 10.2.103.31248
Verder is het niet zo dat de pc crashed bij het opstarten maar tijdens het gebruik, soms 1 keer per dag, meestal meer. Het lijkt of het geheugen lekt. Er Eerst stopt de mobiel breedband software en in de minuut daaropvolgend de rest van de openstaande applicaties één voor één, tot uiteindelijk alles stopt en alleen de steker eruit nog helpt.
Nadat ik de pc heb aangeschaft heb ik deze een dag laten draaien om te kijken of alles werkte. Dit ging prima. Vervolgens heb ik de mobiel breedband software op op gezet. Pas nadat ik die geinstalleerd heb begon het vastlopen.

Groet,

Ron 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hoi Ayasinda,

Vervelend om te horen dat je pc crasht als je onze software opent, dit is natuurlijk geen gebruikelijk gedrag.
Weet je welke versie van de software van Vodafone je gebruikt?

Het kan zijn dat je een versie gebruikt die nog geen ondersteuning heeft voor Windows 7.
Mocht je een Vodafone Mobile Connect Lite versie hebben, dan kan dat de reden zijn waarom je pc crasht.

Je kunt je de versie controleren door boven in het scherm in de Vodafone software naar Help, Info.
Staat hier een versie 3.2.2/ 9.3.3/ 9.3.6/ 9.4.5 etc dan is dit geen software voor Windows 7

Je kunt de software downloaden via www.vodafone.nl/mccsupport en dan de volgende link:

Always Best Connected Dashboard 10.2.300 Windows (exe, 87,8 MB)

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

ayasinda
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De versie die ik gebruik is 10.2.103.31248
Verder is het niet zo dat de pc crashed bij het opstarten maar tijdens het gebruik, soms 1 keer per dag, meestal meer. Het lijkt of het geheugen lekt. Er Eerst stopt de mobiel breedband software en in de minuut daaropvolgend de rest van de openstaande applicaties één voor één, tot uiteindelijk alles stopt en alleen de steker eruit nog helpt.
Nadat ik de pc heb aangeschaft heb ik deze een dag laten draaien om te kijken of alles werkte. Dit ging prima. Vervolgens heb ik de mobiel breedband software op op gezet. Pas nadat ik die geinstalleerd heb begon het vastlopen.

Groet,

Ron 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic