JKResnick

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BlackBerry Passport

Geachte,

Ik vroeg mij af of iemand mij kan vertellen of Vodafone NL de BlackBerry Passport gaat verkopen in zijn winkels.

Hartelijk bedankt alvast en een fijne avond!

Gr,

Jason.
28 Reacties 28
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
vernippen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
True, alleen heb ik het probleem dat ik alleen direct via Vodafone kan verlengen. Dus is dit allemaal niet mogelijk.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
vernippen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Contract liep vorig jaar af, Vodafone heeft toen aangeboden om sim only te nemen, maar nu kan ik alleen rechtstreeks via Vodafone verlengen. Contract openbreken noemen ze dat volgens. Vervelende is dat ze de BlackBerry niet hebben, dus ik kan wel verlengen maar niet met het toestel dat ik wil
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik baal er ook heel erg van want ik wil ook gewoon een nieuwe BlackBerry via Vodafone regelen.
Maar ze zitten te diep in de aars van Apple en Samsung om nog andere merken een eerlijke kans te geven.
En ja ze hebben ook andere merken maar dan heb ik het liever helemaal niet over....

Maar goed BlackBerry mag ook wat meer doen zoals reclame en akties..
Ydereen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
BlackBerry Classic nog steeds niet verkrijgbaar en ik wilde graag mijn abonnement migreren!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Ydereen, meer info over de BlackBerry Classic vind je in dit topic.
wtriksen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onderhand is het al half 2015. Is Vodafone teruggekomen van het besluit om de Blackberry Passport niet te leveren? Als onderandere Vodafone Duitsland, Griekenland, Engeland en Portugal de passport wel leveren, waarom kan dit niet in Nederland? Het argument: "er komt veel kijken bij het opnemen van een nieuwe telefoon in het assortiment" vind ik niet steekhoudend voor een mulitnational als Vodafone. Als dat inderdaad het geval is, is een reorganisatie op z'n plaats om telefoons gemakkelijker voor alle landen toegankelijk te maken.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey wtriksen,

Wat je altijd kunt doen zoals hierboven al staat aangegeven is eventueel de telefoon via een andere website bestellen met eventueel een Vodafone abonnement.
Ik zelf heb op die manier een HTC one m7 red kunnen bemachtigen. Vodafone had deze ook niet in het assortiment.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic