JKResnick

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BlackBerry Passport

Geachte,

Ik vroeg mij af of iemand mij kan vertellen of Vodafone NL de BlackBerry Passport gaat verkopen in zijn winkels.

Hartelijk bedankt alvast en een fijne avond!

Gr,

Jason.
28 Reacties 28
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Op dit moment is daar nog niets over bekend.
BBB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste AstridG,

Gezien de officiele bekendmaking van de Blackberry Passport, vroeg ik af of er al wat meer informatie was of vodafone het toestel gaat leveren.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @BBB,

Welkom op het Forum en bedankt voor je interesse!

Ik moet het toch nog even spannend houden, er is op dit moment nog niets bekend hierover.
mrvanvliet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou u toch willen adviseren om snel met meer informatie te komen anders verliest u klanten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @mrvanvliet,

Houd onze website in de gaten, wanneer er een nieuwe telefoon door Vodafone wordt verkocht plaatsen we deze op onze website.
Erik_1991

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone zal vast geen BlackBerry voeren.
BlackBerry is niet hip en alles word toch afgezeken door reviewers zonder verstand van de telefoon, vodafone volgt de massa en de massa kan niet anders kiezen want vodafone ( en vele andere carriers ) verkopen geen BlackBerry.
Een soort Win-Win alleen dan verkeerd om. Vodafone's BlackBerry service is zeer slecht en bewijst maar weer dat ook Vodafone een iSheep / Android fanboy is.. BlackBerry is zoooo 2010 #Not

Overigens, wil voda ook niet de grond intrappen, zo is het niet... de rest van hun service en dekking ben ik enorm tevreden mee! Altijd duidelijke service ( zolang je niet naar BlackBerry vraagt 😛 )

Conclussie.. Geen problemen met vodafone's service maar vind het zeer jammer en zwak dat een enorm bedrijf als vodafone wel crap telefoons als Huawai verkoopt maar geen Hi-End zoals BlackBerry is en blijft.
Glenn-san

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Voor de zekerheid ga ik hier even aan toevoegen dat de BlackBerry Passport een indrukwekkend apparaat is. Zelfs als Vodafone besluit hem niet in het assortiment te dragen, of alleen voor zakelijke klanten, dan nog steeds zou het erg professioneel van jullie zijn als jullie meer actuele kennis over het besturingssysteem aantrekken.

BlackBerry 10 in het algemeen heeft namelijk uitstekende mogelijkheden.

De klantenservice, noch de winkelmedewerkers kunnen vragen met zekerheid beantwoorden en verwijzen vaak meteen naar die één of twee toestellen die ze wel goed vinden/kennen. Voor een onpartijdige provider is dat toch wel jammer.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Gewoon hier kopen: http://www.smartphoneshop.nl/product/493646/category-242885-binnenkort-leverbaar/blackberry-passport.html
Met en zonder abonnement leverbaar vanaf volgende week, 8 oktober!


davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
Dndirk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Yep, Belsimpel daar heb ik mijn Z10 ook gekocht. Ben geswitched naar het KPN netwerk aangezien Vodafone voor mij geen gunstige aanbiedingen had...

Na mijn LG Optimus 4XHD P880 (what's in a name) had ik tabak van Android. iPhone zie je overal, ik wil wel eens wat anders.

De Passport staat op de shortlist om mijn Z10 tzt te vervangen, want na OS10 hoef ik geen ander OS meer. Daar waar een Android telefoon voor mij onpraktisch in elkaar zit, en de iPhone simpelweg overpriced is werkt de BB10 echt super.

Helaas verwacht ik niet dat dit bijzondere toestel te koop is bij de reguliere retail (mediamarkt, telecomshops). De gewone consument snapt niet dat ik voor een Blackberry heb gekozen... en door de veelal erbarmelijke online reviews zal dit ook niet gaan gebeuren.

Nu nog een ING app, maar ik krijg ze niet zo ver om er zo een aan te bieden, gelukkig heeft ABN Amro het wel begrepen...
stephencooke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, jammer dat de ondersteuning van BlackBerry door Vodafone erbarmelijk is. Hierdoor ontstaat ook onwetendheid bij de werknemers en consument over het superieure besturingssysteem. Als schapen volgen zij Android en ios=iPhone. BlackBerry is ook nog het veiligste niet te kraken merk. Zie de Duitse regering die van iPhone noodgedwongen zijn overgestapt naar BlackBerry nav het afluisterschandaal. En ook het Pentagon voert uit veiligheidsoverwegingen BlackBerry. Ook ik ben een jarenlange BlackBerry klant. Ik laat niet met me sollen. Vodafone, doe er wat aan en gun je klanten het beste een veiligste besturingssysteem dat er nu op de markt is. BlackBerry it is!
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @stephencooke & @Poita
Als fervent Blackberry gebruiker van het eerste uur, ben ik toch eens even in de materie gedoken en heb onze portfolio manager aan het jasje getrokken. Het klopt dat we de "Passport" hebben laten passeren. We gaan wel de "Classic" voeren. Deze zal vanaf medio januari 2015 bij ons aangeboden worden.

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
Vragen? Vragen!
Groeten, Per

davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee @Poita
Ja vind het ook een fijn nieuwtje. Ik ben destijds als een van de eersten gaan testen met de Blackberry's op het Vodafone netwerk. Jeetje dat waren kasten als je ze met de huidige toestellen vergelijkt.
Tja it's all about choices, we kunnen helaas niet ieder toestel dat op de markt komt, opnemen in ons assortiment. Er komt best veel bij kijken om een toestel te voeren. Waarom het ene wel en het andere niet, ja daar krijgen wij ook niet alle in's & out's over.
Per
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
De BlackBerry Passort is inderdaad groot, en Canadees paspoort hou je eigenlijk vast.
In Nederland zijn die en stukken kleiner ;)!
fvandillen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu weet ik niet precies wat de beweegredenen zijn van die "portfolio manager" om de Passport niet te voeren, maar zoals je ziet zijn er vele mensen (en waarschijnlijk nog veel meer) die toch graag zien dat dit wèl gebeurt.

Dus goed beschouwd: Vodafone biedt alleen nog maar iPhones en een selectie Android toestellen aan. Er zijn zo onwijs veel goeie Blackberries om maar iets te noemen. Lanceer gewoon die Passport en je zult zien dat het gaat lopen.

EDIT: Wat een timing. Net na het plaatsen heeft mijn Samsung Note 2 het begeven. Android dood en custom recovery op nog onbekende wijze ook verdwenen. Zelfs als USB device werd hij niet meer herkend onder Windows 8 en OSX. Omdat ik toch al naar een opvolger aan het kijken was heb ik besloten om voor de iPhone 6 Plus te gaan. Deze sloot qua wensen het best aan bij mijn nummer 1: de Passport.
vernippen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik vind het ook raar, te meer nu Vodafone Duitsland en Vodafone UK wel de passport leveren. Is het niet mogelijk om alsnog de passport te leveren Vodafone Nederland?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic