Aarnoud_Neefs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Chat dienst al meerdere dagen niet bereikbaar

De afgelopen dagen heb ik op verschillende manieren proberen contact te leggen met de chat, in de ochtend, in de middag, in de avond, zelfs tegen middernacht, maar op geen enkel tijdstip is de chat bereikbaar. Het lijkt dat hier een verbetering zou moeten kunnen plaatsvinden omdat dit een van de handigere manieren is naast email van contact leggen (het laatste doen jullie alleen niet meer).
5 Reacties 5
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Aarnoud_Neefs
De chat is inderdaad erg handig & populair -> daardoor erg druk. Wij hebben ervoor gekozen om geen wachtrij te maken maar je een melding te geven erover. Hopelijk is het inmiddels gelukt om je vraag via de chat te stellen.
johnth

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kunt beter wel een wel een wachtlijst doen dan weet je tenminste wanneer je aan de beurt bent kijk al een paar dagen en steeds bezet.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@johnth , ik heb nagevraagd. Helaas is een wachtlijst niet mogelijk. Het systeem kijkt naar de beschikbaarheid van medewerkers. Er zitten op de betreffende afdeling veel medewerkers, daar mag het niet aan liggen. Ik heb zelf net getest en ik kwam meteen door. Het lijkt erop dat je het net op de verkeerde (drukke) momenten hebt geprobeerd.
ralfkoedijker

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer al 2 weken contact te maken. Ze zijn altijd gesloten. ... en of niet beschikbaar. En dan reclame maken dat ze 24/7 bereikbaar zijn met de chat. Na 21 uur nooit, in het weekend nooit. Door de weeks heel vaak niet.

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hoi @ralfkoedijker, als er niemand beschikbaar is via chat kun je het ook via Facebook of Twitter proberen. Deze collega's zijn ook 24/7 aan het werk 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic