Hoi@Ydereen, ik zal proberen mijn antwoord zo te formuleren dat het niet op meerdere wijzen cq verkeerd geïnterpreteerd kan worden: - je kunt uiteraard bij Vodafone verlengen - net als iedere andere aanbieder / wederverkoper stellen wij een portfolio van toestellen samen - bepaalde toestellen bieden we aan / andere niet / sommige alleen zakelijk / sommige alleen particulier Als er een toestel is dat wij niet aanbieden, of enkel op ander segment aanbieden, dan staat het je natuurlijk vrij om te verlengen bij een van onze dealers die het door jou gewenste toestel wel aanbiedt. In dat geval pick je the best of both. Je combineert dan het door jouw gewenste toestel met een door ons aangeboden abonnement. Dus de keuze die je vraagt in je bericht, die is er 🙂 Maak je van deze constructie gebruik dan geldt het volgende: Heb je een vraag over de instellingen van je toestel -> je kunt hiervoor bij Vodafone terecht Heb je een vraag over een Vodafone dienst -> je kunt hiervoor bij Vodafone terecht Heb je een vraag over een Vodafone rekening -> je kunt hiervoor bij Vodafone terecht Gaat je toestel kapot en moet het gerepareerd worden -> je kunt hiervoor niet bij Vodafone terecht maar daar waar je het toestel hebt aangeschaft. Groetjes, Per