Roermond85

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnementskosten na 24 maanden maar 4 maanden voor contract

Goedendag

Ik heb voor mijn huidige abonnement 24 maanden betaald. Ik heb altijd 4 maanden voor mijn contractsperiode verlengd. Nu is het zo dat er altijd gepretendeerd werd dat de toestelkosten gratis waren terwijl dit niet het geval is. Hierdoor zijn de abonnementskosten heel hoog. Op dit moment betaal ik een hoog bedrag terwijl de telefoon al eeen half jaar kapot is. Ik betaal dus voor iets wat ik niet meer heb. Mijn vraag is of nog steeds dezelfde abonnementskosten moet betalen in de laatste 4 maanden indien ik niet van plan ben om mijn abonnement te verlengen.
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Roermond85, welkom op het forum! Ik zie dat er nog niet is gereageerd op je bericht. Het is natuurlijk niet fijn dat je toestel stuk is. In sommige gevallen kun je je abonnement wel laten wijzigen. Neem hiervoor contact op met onze migratielijn via 0800-0200976 (gratis).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic