BrinkieNote

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BlackBerry Passport en Classic

Hallo Vodafone, binnenkort kan ik mijn abonnement verlengen. Ik wil voor een BlackBerry Passport gaan. Maar zie deze nog niet bij jullie op de site. Is het bekend wanneer ook bij jullie deze telefoon verkrijgbaar is?

35 Reacties 35
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ja jammer Vodafone dat jullie de Passport niet leveren.
Ik kan mijn abonnement verlengen en zou graag een Passport willen.
Moet ik nu echt naar KPN waar ze de Passport wel leveren?
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @suki
Wat @Poita zegt over de garantie klopt wel grotendeels.
Het kan inderdaad maar beter vooraf helder zijn wat je wáár koopt en wie waarvoor verantwoordelijk is. In het geval dat je het toestel bij een 3e partij koopt dan ga je akkoord met hun verkoop- en garantiebepalingen. Wij als Vodafone staan daar dan buiten (via ons neem je enkel het netwerk cq abonnement af). Daarom Thanx @Poita
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
@Per dus wat je eigenlijk zegt namens Vodafone is " koop het toestel ergens anders met een abonnement van een ander"
Jammer hoor... had liever gezien dat Vodafone gewoon meer keuze zou hebben in toestellen en bijvoorbeeld een merk als Blackberry ook gewoon in het assortiment zou opnemen.


Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @suki
Oei, ik zeg eigenlijk nooit iets anders dan ik bedoel, als ik dat zo had willen zeggen dan had ik dat gedaan;).
Wat ik zeg is
- dat wij een netwerkprovider zijn
- dat wij niet alle toestellen die er op de markt zijn, aan kunnen bieden
- dat je wél de mogelijkheid hebt om het toestel via een ander aan te schaffen in combinatie met een abonnement van ons.

Ik had niet zien aankomen dat mijn bericht ook op deze manier uitgelegd kon worden. Dat is in ieder geval geenszins mijn bedoeling geweest.


davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Jammer want jullie verkopen wel veel troep merken!
En dat kan blijkbaar wel...
stephencooke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik begrijp niet waarom een zgn. Kwaliteitprovider geen BlackBerry in hun assortiment voeren. Het Duitse ministerie us na het afluisterschandaal van Apple overgegaan op het veilige BlackBerry, het Pentagon voert BlackBerry en onlangs us Sony ook overgegaan op BlackBerry wegens het hackincident nav de film over de Noord Koreaabse leider. BlackBerry is dus de veiligste telefoon. Tevens is de OS bb10 supermodern snel en heeft het nog steeds het beste keyboard ter wereld.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @stephencooke
Wij bieden inderdaad op dit moment geen Blackberry aan. Op korte termijn komt er wel de nieuwe Blackbery "Classic" aan die gaan we wel verkopen. Houdt onze website in de gaten voor de laatste informatie erover. Ik ben het met je eens dat Blackberry een musthave in het assortiment is. Dus ik ben erg erg blij dat we voor trouwe Blackberry fans het nieuwste toestel gaan aanbieden.

Gr Per
dicey

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Ik begrijp niet waarom je zo negatief moet zijn over andere merken. Deze liggen je wellicht niet, maar om het nou troep te noemen is een beetje vreemd.

Even om je vraag te beantwoorden; wil je alternatieve toestellen, vanwege het inderdaad extreem beperkte assortiment van Vodafone zelf, maar wel bij Vodafone willen zitten (zoals ik) dan adviseer ik je hetzelfde te doen als ik heb gedaan met mijn Lumia; bestel gewoon via een externe reseller zoals Coolblue.nl of Belsimpel.nl.

Dat is vaak nog goedkoper dan Vodafone zelf ook omdat ze andere toestelprijzen hanteren, al blijft de passport onvoorstelbaar duur voor wat 'ie biedt.

Ik heb goede ervaringen met zowel Belsimpel als Coolblue en kan het daarom zeker wel aanraden.

Ik begrijp overigens wel dat Vodafone en andere providers er voor kiezen om geen Blackberry meer in het assortiment te hebben. De verkopen zijn nogal eh.. die zijn er niet echt en ondanks de potentiële voordelen, wegen de gigantische nadelen hier voor veel gebruikers te zwaar. Daarbij voelt een grote groep zich nog steeds veilig bij Apple, ondanks dat jij en ik weten dat dat absoluut niet veilig is.

Nogmaals: bestel je Blackberry met een Vodafone abonnement bij een externe verkoper zoals Coolblue of Belsimpel. Krijg je geen spijt van en je bent vaak nog flink goedkoper uit ook.
vernippen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is al bekend wanneer de BlackBerry classic leverbaar is bij Vodafone? Release is volgende week namelijk.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @vernippen,

Op dit moment hebben we hier geen informatie over. Houd onze website in de gaten.
vernippen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik hou de website in de gaten,maar geen nieuws. Hij is wel al leverbaar vanaf nu.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Het toestel komt eraan, maar we kunnen nog geen definitieve datum noemen. Zodra er meer bekend is dan vermelden we dit op onze site.
vernippen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is er inmiddels al meer informatie bekend?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ben in afwachting van nieuwe informatie. Wordt vervolgd..
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Update:

De BlackBerry Passport is momenteel alleen beschikbaar voor groot-zakelijke klanten/bedrijven. Wanneer en of het toestel beschikbaar komt bij reguliere verkoopkanalen kan ik helaas niet aangeven omdat daar vooralsnog geen informatie over bekend is. Mijn advies is om bij een externe dealer je Vodafone abonnement aan te schaffen of te verlengen om alsnog een Vodafone abonnement te kunnen gebruiken i.c.m. de BlackBerry Passport.
vernippen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Okee bedankt voor de opheldering. Is er ook informatie of de classic wel leverbaar wordt en zo ja wanneer?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Graag gedaan. Ik heb die vraag ook even uitgezet. Kom er z.s.m. op terug.

(Zie onderstaande reacties van collega's)
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Graag wil ik Vodafone bedanken voor de super service voor het niet kunnen leveren van mijn nieuwe BlackBerry Passport.
Helaas ben ik wel blij met de Vodafone abonnementen zodat ik wel weer bij Vodafone blijf.

Dus graag jullie assortiment wat verruimen en ook de voorlopig wat kleinere fabrikanten een kans geven...

Thanks voor de halve service!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic