davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

BlackBerry OS update

Is er al bekend of update 10.2.1 ook al volgende week de 28e bij Vodafone wordt uitgevoerd?


115 Reacties 115
Godert

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Natuurlijk moet er goed getest worden, het is als gebruiker echter moeilijk te begrijpen wat Vodafone nou precies met zo'n software versie doet nadat Blackberry deze vrij heeft gegeven. Wij zien alleen het Vodafone logo en een Vodafone app als toevoeging, naar de rest moeten we raden. Als jullie hier duidelijker over waren zou er misschien meer begrip zijn. De reden dat we ons druk maken komt door de hele Blackberry beleving bij Vodafone, zie mijn stukje hierboven. (Toch niet goed gelezen?;))
Erik_1991

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Word deze update trouwens voor alle toestellen van BlackBerry 10 gereleased? Ik heb namelijk de Z30 en deze heb ik niet via Vodafone want die verkoopt geen BlackBerry meer.. dus heb hem via de PDA-Shop met een voda abbo..
Hjtel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben -als fanatiek BlackBerry gebruiker- vorig jaar overgestapt naar een Ziggo SIM-only abonnement. Dit vanwege het feit dat Vodafone BlackBerry de deur uitdeed. Ik begrijp dat ik nu van de regen in de drup ben geraakt, want van Ziggo krijg ik ook nog steeds de update 10.2.1 niet verzonden. Bij de service-desk meldde men mij dat Ziggo meedraait op het netwerk van Vodafone en dus moet wachten 'tot het de dames en heren van Vodafone behaagt om hun klanten de update te laten binnenhalen'! Ik kom nu pas achter die samenwerking. Ik heb me natuurlijk boos gemaakt en gezegd dat als ik dit geweten had ik wel naar een andere provider was overgestapt, die de BlackBerry-gebruikers níét in de kou laat staan. Balen, balen!!!
Erik_1991

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
True, Ziggo draait op voda... Hoop dat eerdere berichten over dat de update met wat geluk volgende week door voda word uitgerold kloppen...
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
Hjtel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Poita: Dank voor je reactie en advies. Toevallig heb ik gisterenavond een vriend met een KPN-abbonnement bezocht en de kaartwissel toegepast. Ging idd uiterst soepel. Maar blijft irritant dat je een andere provider nodig hebt voor het actueel houden van je telefoon-firmware!!
herbertvdw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Are there any update on the release date of 10.2.1 for all Vodafone NL Blackberries?
I have a colleague with Z10 using Vodafone NL and he received his 10.2.1 update last week.
I have a Q10 and still waiting for the update to come through.
Please advise...
Best regards,
Herbert
Erik_1991

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat is het laatste nieuws hierover? En is het voor alle BlackBerry 10 toestellen beschikbaar? ( bijv, Z30)
Erik_1991

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En weer geweldig dat voda zo prompt reageert.. NOT
Erik_1991

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom word er dan gezegd dat ze er mee bezig zijn? Wereldwijd, want meerdere hebben hier last van :

http://forums.crackberry.com/blackberry-10-os-f269/official-i-didnt-get-10-2-1-yet-thread-897979/ind...
witte

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vodafone communiceerd zeer slecht met zijn klanten vind ik hierin. ik vraag me af waarom. kom op vodafone vertel(als je durft)!!
Erik_1991

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update gister op mijn Z30 gezet d.m.v. Sachesi en heb tot nu toe geen enkel probleem gevonden.. Geen idee wat het probleem dan mag wezen bij Voda...

Verzonden via mijn BlackBerry Z30 running 10.2.1.537
Godert

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste@Poita, Wat gebeurt er met je contactpersonen (ook die van WhatsApp, Skype en Facebook) als je d.m.v. een SIM wissel die update uitvoert? Niet dat ik straks weer door al mijn contactpersonen heen moet om de boel weer op orde te krijgen. (Of zet je na de update een backup terug?) Ik ben het wachten een beetje zat namelijk... Grtjs, Godert
witte

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik denk dat het achterdeurtje voor de "geheime dienst" nog dicht getimmert moet worden. als vodafone niet wilt reageren gaan we maar speculeren.
Erik_1991

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gebeurt niets met je contacten, dat gebeurt alleen als je een leak installeert via een autoloader en via simkaart wissel krijg je gewoon een OTA update.
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
-
witte

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het staat ook niet voor niks "speculeren" (lijkt Plasterk wel) vodafone heeft ook geheimen.
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Kun je mij een definitie geven van "op (zéér) korte termijn" ?
Godert

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja @Serkan , doe eens een update alsjeblieft?

Grt, Godert

Laetitia

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja! Hier ook het wachten behoorlijk moe!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic