hansv64

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Black Friday deal: Sim only Red Unlimited

Kan ik mijn huidige Sim only Red Unlimited abonnenment om laten zetten naar de BlackFriday deal?

Ik betaal nu ruim meer per maand voor hetzelfde abonnement.

Gr Hans.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12179Posts
  • 3548Oplossingen
  • 3170Likes

Hoi @hansv64 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan alleen als je huidige contract afloopt of inmiddels is afgelopen. Dan kan je, zonder problemen overstappen naar een nieuwe Black Friday abonnement. Loopt je contract binnen 120 dagen af, dan kan je wel alvast je huidige abonnement laten verlengen en dan zal aan het eind je oude contract zo over gaan naar het nieuwe. 

Stel dat je contract nog langer dan 120 dagen loopt dan is het niet mogelijk om over te stappen. Kan wel, maar dan moet je je contract afkopen en zo. Dat is een hoop gedoe en kost je uiteindelijk nog veel meer. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12179Posts
  • 3548Oplossingen
  • 3170Likes

Hoi @hansv64 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan alleen als je huidige contract afloopt of inmiddels is afgelopen. Dan kan je, zonder problemen overstappen naar een nieuwe Black Friday abonnement. Loopt je contract binnen 120 dagen af, dan kan je wel alvast je huidige abonnement laten verlengen en dan zal aan het eind je oude contract zo over gaan naar het nieuwe. 

Stel dat je contract nog langer dan 120 dagen loopt dan is het niet mogelijk om over te stappen. Kan wel, maar dan moet je je contract afkopen en zo. Dat is een hoop gedoe en kost je uiteindelijk nog veel meer. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic