nvanroon

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn eSIM activeren zonder SMS?

Help! Ik heb net mijn oude esim gedeactiveerd en wil deze op de nieuwe telefoon activeren maar dat lukt niet omdat ik geen sms kan ontvangen. Help mij AUB wie heeft hier de oplossing voor!!!

 

Alvast bedankt!

4 Reacties 4
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Hoi en welkom, heb je alle stappen hierlangs doorlopen? eSIM gebruiken? Wissel je huidige SIM om of verle... - Vodafone Community 

Anders kunnen ze hem ook met je in een winkel activeren natuurlijk! 🙂 

nvanroon
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeker geprobeerd... het is gewoon idioot deze manier van werken. Kan niet in myvodafone een code gegeven worden of per email. 

 

Ik kan nu niets... behalve naar een winkel gaan blijkbaar. heel vervelend.

nvanroon
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

en de live chat is ook totaal onbereikbaar. Tijd om te switchen naar een andere provider.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @nvanroon 
Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Ik kan bv niet via safari de chatbot openen en moet dan echt een andere browser gebruiken. Het kan ook zijn dat je in het verleden koekjes hebt geweigerd van Vodafone en dat er daarom geen pop-up komt. 

En lukt het dan wel, via de chatbot kan je direct bij de eerste vraag van TOBi het volgende tikken: ik wil iemand spreken of ik wil een medewerker spreken. Je krijgt dan direct de keuze met wie je wilt spreken (zakelijk of particulier) en ik kom er dan vrij snel doorheen (het ligt er ook net aan hoe druk het is). Er zijn zeker wel mensen online aanwezig om je gesprek op te pakken en dan hoef je niet te bellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic