Sinds een paar maanden veel hogere rekeningen.. Ik schijn in juli 9,5!!! GB verbruikt te hebben.. Bovenop mijn 4gb bundel had ik een 3gb extra block bijgeprikt..
Volgens de helpdesk ben ik hier op de 29e overheengegaan en heb ik tot einde maand nog 2,5 gb verbruikt.. Vreemd tijdens vakantie (thuis) met wifi..
De extra kosten zijn wel teruggedraaid omdat ik de sms dat ik over tegoed heen ben te laat heb ontvangen. Maar 2,5 gb in minder dan 3 dagen klopt volgens vodafone... Youtube en facebook staat op enkel wifi.. Maar vodafone houdt voet bij stuk.. Geen app of wat dan ook geeft dit verbruik aan.. Maar je praat tegen een muur..
Deze maand heb ik volgens de app nog 1,15 gb.. Aan de telefoon werd verteld dat ik weer over tegoed heen ben. Ook weer netjes gecrediteerd wat ik er tot nu toe overheen ben.. De app geeft nog steeds anders aan...
Rekening voor deze 2 drama's was ook hoog.. Hier word nog onderzoek naar gedaan (al 10 dagen). En ondanks dat het geld al binnen is bij vodafone krijg je nog geen antwoord.. Geduld hebben.....
Vodafone? Dit is toch niet hoe jullie je klanten willen behandelen? Het hele forum staat vol met mensen die iedere maand hun rekening na moeten pluizen.. En als ik niet aan de bel had getrokken?????