te hoge facturen Alleen-lezen Onopgelost
Hallo,Sinds eind juni abbonement bij Vodafone. Ik zou € 17,50 per maand moeten betalen maar na 1 maand bleek dat ik € 61,00 moest betalen. Mijn 2e factuur is € 59.45 dus ik snap er niets van, ik inter...
Welkom op de Vodafone Community
Hallo,Sinds eind juni abbonement bij Vodafone. Ik zou € 17,50 per maand moeten betalen maar na 1 maand bleek dat ik € 61,00 moest betalen. Mijn 2e factuur is € 59.45 dus ik snap er niets van, ik inter...
Hoe zet ik mijn abb stop?
Hoi, Vorige week zondag (3 augustus 2014) merkte ik, dat ik geen Vodafone netwerk meer had met mijn telefoon. Vodafone gebeld (met een andere telefoon) en na de gebruikelijke resets besloten, dat een ...
Op internet zie ik laatste tijd veel van jullie acties waaronder: je kan een gratis playstation 4 of 3 krijgen met een vodafone abbonement. Ik wil graag weten of het echt waar is en zo ja hoe kan ik d...
Beste,Is het mogelijk met de galaxy S5 om de telefoon op stil te zetten en dat als een vooraf bepaalde contact belt toch het geluid aan gaat?Dus kortom: Een contact die altijd geluid afspeelt ookal st...
Ik heb een vodafone red abb met onbeperkt bellen en 2 gb data.Nu met de app is het onmogelijk om mijn data tegoed in te zien ik ben hier al maanden mee bezig en als ik bel naar vodafone krijg ik het v...
Ik heb de Sony Xperia Z1 icm een Red abbo. Ik woon in Utrecht en werk in Amsterdam, dus qua 4G dekking zou ik goed moeten zitten. Ik heb echter nog op geen enkel moment 4G gehad. Netwerkinstellingen s...
Hoe kan ik alles in 1 op reis uitzetten in de app?Mijn abonnement is van vorig jaar.
Beste klantenservice. Op dit moment bevind ik mij in Portugal en sinds gisteren wordt de data berekent via de alles in 1 op reis dag bundel EN wereldbundel. Vanmorgen zag ik zelfs, dat de alles in 1 d...
Eerste keer.Maar is er storing of druk op netwerk.Ps ben niet de emige
Waarom kan ik geen extra bundel bij mijn platinum abbonent hebben
zoals de titel het zegt, heb ik in mijn dorp al 7 maanden een zeer slechte bel-, SMS en internetverbinding met mijn telefoon, een Samsung Note 3, welke bij mijn vorige provider geen enkele problemen g...
Ik lees hier: http://androidworld.nl/nieuws/samsung-galaxy-note-3-krijgt-flinke-update-kidsmode-knox-20-en-downloadbooster/ Mijn vraag is nu.. hoelang duurt het ongeveer voordat Vodafone de update hee...
Ik wil (nogmaals) mijn beklag doen of het dataverkeer in het postcode gebied bij 5531 AD want nog steeds is het dataverkeer ZEER slecht en 3G heb ik al helemaal nooit en meestal is het E en steeds vak...
Afgelopen week keek ik op my vodafone en had ik een bedrag van 6 euro aan beltegoed. Toen ik gisterenavond toevallig keek op my vodafone stond er niets meer op. Dit tot mijn verbazing want mijn vodafo...
Geachte heer/mevrouw van Vodafone,sinds 2 of 3 dagen kan ik geen internet meer gebruiken. Terwijl ik toch voor 2GB per maand betaal.Ik ben ook niet buiten mijn bundel gegaan.Wat moet ik doen? of kunne...
Hi, ik weet het heeft niks met vodafone te maken maar ik hoop dat toch iemand me wil helpen. Indien het niet mag zal ik ook gelijk het bericht verwijderen. Sinds gisteren heb ik weer een Blackberry ...
Wederom geen 3g ontvangst in Boxtel sinds +/- 14.30
Sinds gister klant geworden, alleen geen 3g/2g ontvangst.Bellen/sms gaat goed.Ik kan wel handmatig netwerk 3g vodafone kiezen, maar erKomt geen verbinding. Wat is er loos?
Goedendag, Jullie maken reclame voor landelijke dekking van 4G.Ik ben woonachtig in Leersum.In leersum heb ik enkel hele trage GPRS of zelfs helemaal geen mobiel internet. Wanneer wordt dit opgelost? ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |