Anita67

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstap niet mogelijk voor hetzelfde tarief

In mei 2014 liep mijn abonnement af... naar de Vodafone winkel om een nieuwe af te sluiten.
We hebben het gehad om ook 4G te regelen maar omdat dat nog een tijdje zou duren eer dat allemaal klaar is hebben we besloten om te verlengen met een jaar (scherp M) en dan volgend jaar weer verder kijken......
Nu is het bekend dat vanaf september 4G landelijke dekking krijgt, daar ben je dan mooi klaar mee.... nu had ik het liever wél geregeld en nu moet ik wachten tot het jaar om is eer ik over kan naar 4G (tegen hetzelfde tarief dan)
Ja ik kan wel maar dan ben ik 5 euro in de maand meer kwijt.
Ik snap dat je je aan bepaalde regeles moet houden en dat ik getekend hebt voor de voorwaarden, maar nu mag ik 10 maanden lang 5 euro per maand meer betalen wil ik gebruik maken van 4G
beetje jammer allemaal



4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Anita67,

Bij Vodafone Scherp is op dit moment geen 4G-optie mogelijk. Wanneer je dit in mei toch had gewild was het tarief hoogstwaarschijnlijk hoger geweest omdat hierbij een ander soort abonnement nodig is (Alle Vodafone Smart en Red abonnementen zijn geschikt voor 4G.).
Anita67
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Marc, bedankt voor je reactie. Ik had er geen problemen mee gehad om meer te betalen voor 4G. Maar waarom een klein jaar voor iets betalen waar ik nog geen gebruik van kan maken????? Als ik het in mei had geweten dat al in september 4G kon dan had ik het gelijk geregeld.
Groetjes Anita
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Anita,

We zijn landelijk bezig met de uitrol van 4G. Op een groot aantal plaatsen kun je er dus nu al gebruik van maken. Dit kon dus ook in mei al, maar het kan zijn dat jouw locatie toen nog niet 4G ready was.
Anita67
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn locatie in Friesland zou inderdaad nog lang niet aan de beurt zijn voor 4G. Vandaar mijn beslissing om nog een jaar goedkoper 3G te nemen. Nu baal ik ervan. Maar ja we kunnen niet altijd in de toekomst kijken....... kan er toch niet doorkomen bij Vodafone. Verder een beste provider. ... maar nu ff iets minder tevreden en het gaat hun puur om contract principes. ....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic