xlisabaan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet op reis

Hallo,
Ik heb in Nederland een actie lopen van vodafone en die loopt nog tot 4 augustus. Nu ga ik binnenkort op vakantie en wil ik graag internet op reis activeren, kan dit samen met de 1GB actie die ik in nederland heb? Of moet ik me daar eerst voor afmelden, zo ja hoe moet ik dat doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Ja, je kunt de alles-in-1-blox en ook de wereldbundel gewoon activeren 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Jouw Nederlandse data-tegoed kun je alleen in Nederland gebruiken. En dus niet buiten Nederland !!!

Weblink voor informatie over de Voordeel-BloX die je kunt afsluiten voor het buitenland:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/voordeel-in-en-naar-buitenland.shtm...

Voor 43 Vodafone Voordeellanden geldt dat je het beste

  • de "Alles-In-1-Reis-Dagbundel-Blox" voor €2,00 per etmaal (vanaf 00:00 uur tot 00:00 uur, 24 uur later) kunt afsluiten.
  • of de "Alles-In-1-Reis-Dagbundel-XL-BloX" voor €4,00 per etmaal (vanaf 00:00 uur tot 00:00 uur, 24 uur later) kunt afsluiten.
Buiten de 43 Vodafone Voordeellanden zijn er zogeheten "Wereld BloX"
Klik op bovenstaande weblink voor meer informatie over de Voordeel BloX in het buitenland.
Daar vindt je ook een overzicht van alle Vodafone Voordeellanden door eerst op de betreffende BloX. En daarna op "Bekijk de Voordeellanden" te klikken.

Je wordt in alle gevallen beschermd tegen teveel data-verbruik door de data-limiet van €60,50 (incl. BTW) die voor alle landen op deze wereld geldt. Behalve Nederland.

Prettige vakantie toegewenst !!!

Succes !

Netwerker
xlisabaan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo!
Jaa dat snap ik maar je kunt dus wel internet op reis in het buitenland activeren als je in nederland nog een actie hebt lopen?
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Ja, je kunt de alles-in-1-blox en ook de wereldbundel gewoon activeren 🙂
richardj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een onzine heb zelf Red met 1 Gig buitenland verbruik en ik kan GEEN Internet op reis activeren. Graag een keer alle informatie geven ipv vodafone gekleurde info zonder de kleine lettertjes en vele uitzonderingen.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als je Red Business / Red Plus hebt, dan heb je er niks aan om deze bundel te activeren. Je hebt dan immers al 1 GB in het buitenland (2 GB bij Plus), dat zit al bij je abonnement.

Is dat niet wat je bedoelt, geef dan duidelijk aan welk abonnement je precies hebt en wat het probleem is, want nu geef je te weinig informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic