KanhiOBailey1$2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bevestiging

Bevestig waarom mijn factuur voor februarimaand 110 euro is

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @KanhiOBailey1$2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Op de community kan ik je niet helpen omdat ik ook een klant ben, maar ik kan je we verwijzen naar waar je kan zien wat er in rekening is gebracht. En ik denk dat ik je het beste naar deze topic kan begeleiden, want daarin staat alles beschreven over het bekijken van je factuur. Dus bekijk deze pagina: https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Hoe-kan-ik-de-details-van-mijn-rekening-bekijken/... 

Hier krijg je alle uitleg over je factuur en hoe je deze kan bekijken. Mocht je daarna nog vragen hebben, laat het dan nog even weten. Er komen wel Vodafone medewerkers hier online die dan kunnen helpen. Echter, dit kan iets langer duren dan wanneer je zelf even kijkt in je My Vodafone, zoals Vodafone beschrijft op de pagina waar ik je naartoe verwijs. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @KanhiOBailey1$2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Op de community kan ik je niet helpen omdat ik ook een klant ben, maar ik kan je we verwijzen naar waar je kan zien wat er in rekening is gebracht. En ik denk dat ik je het beste naar deze topic kan begeleiden, want daarin staat alles beschreven over het bekijken van je factuur. Dus bekijk deze pagina: https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Hoe-kan-ik-de-details-van-mijn-rekening-bekijken/... 

Hier krijg je alle uitleg over je factuur en hoe je deze kan bekijken. Mocht je daarna nog vragen hebben, laat het dan nog even weten. Er komen wel Vodafone medewerkers hier online die dan kunnen helpen. Echter, dit kan iets langer duren dan wanneer je zelf even kijkt in je My Vodafone, zoals Vodafone beschrijft op de pagina waar ik je naartoe verwijs. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @KanhiOBailey1$2
Een warm welkom op de Vodafone Community 

Ik kan mij voorstellen dat je flink bent geschrokken als de factuur zoveel hoger is uitgevallen! Ik zie dat @Energieboy je al goede informatie heeft gegeven wat betreft het gespecificeerd in kijken van je factuur. Heb je al een kijkje genomen?

Mocht er na het bekijken van je factuur nog onduidelijkheden zijn, laat het vooral weten! Wil je dan jouw Community profiel updaten met je volledige gegevens?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic