Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes

Hoe kan ik de details van mijn rekening bekijken?

Deze informatie is verouderd en daarom gearchiveerd.

 

Lees meer

We hebben onlangs het uiterlijk van onze rekening veranderd. De opbouw is eenvoudiger en alle bedragen op de rekening zijn voortaan inclusief btw.

Als je via onze website inlogt op My Vodafone kun je precies zien hoe je rekening opgebouwd is en waarvoor we kosten in rekening gebracht hebben.
Je kunt de details als volgt inzien:

  • Log via onze website in op My Vodafone
  • Klik bovenin op het tabblad Rekeningen en vervolgens op de gewenste rekening. Je vindt hier een overzicht van je abonnementskosten, verbruikskosten en eventueel aanvullende kosten.
  • Elk onderdeel kun je uitklappen om een specificatie te zien van je verbruik.
  • Bovenin heb je de optie om een PDF van je rekening te printen voor je administratie. Dit kan ook als specificatie. 

Let op: bepaalde functies zoals het uitprinten van BTW specificaties en het bekijken van rekeningen die ouder dan één jaar zijn kan niet via de app. Daarvoor moet je dus inloggen via een desktop.

En, houd er rekening mee dat je bij de details altijd het verbruik ziet van de voorgaande maand. Op je rekening van juli vind je dus de verbruikskosten van de maand juni. De abonnementskosten zijn wel van de maand waarin je de rekening ontvangt. Jouw verbruik van de huidige maand vind je bij het tabblad Tegoed.

Is jouw rekening hoger of anders dan verwacht? Ook daar hebben we een topic voor geschreven! 

< Meer uitleg over mijn rekening >

 

2 Reacties 2
Marcel de Kort

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weer een te hoge rekening en ik zie niet hoe dit kan op deze site.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt in My Vodafone (website en app) naar het kopje rekeningen gaan. Vervolgens klik je op de naam van de factuur. Hierna kun je de factuur specificeren Marcel de Kort.
Mocht je er niet helemaal uitkomen, helpen we je graag verder. Stuur ons dan een bericht via Facebook of Twitter.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic