Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,315Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

vodafone wijzigt ongevraagd telefoonnummer Alleen-lezen Opgelost

Op 7-9 kwam ik er bij toeval achter dat Vodafone ongevraagd en zonder enkele mededeling mijn telefoonnummer gewijzigd heeft. Na tig telefoontjes ( u moet geduld hebben er wordt aan gewerkt ) vandaag v...

Soms door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

+447541765015 sms Alleen-lezen Onopgelost

Van dit nummer een bericht met de volgende tekst gekregen en een link in de tekst:"P..., je bent 1 van de Veenendaal winnaars van de Vodafone-giveaway. Selecteer hier uw product: http............."Dir...

Blauwkous door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

hetzelfde telefoon nummer op twee telefoons Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond , ik heb een iphone 7 plus voor gewoon gebruik en een iphone 5 voor op het werk gehaald . Nou zou ik graag hetzelfde nummer willen op beide telefoons ( prepaid ) is dit mogelijk? mvg justi...

Geen mobiel internet - Motorola/Lenovo/Asus Alleen-lezen Onopgelost

Hi all,Door een aanpassing op ons netwerk kunnen klanten met bepaalde toestellen van het merk Motorola, Asus of Lenovo problemen ondervinden met het gebruik van mobiel internet.Om dit om te lossen die...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

oplader kapot valt dit onder de garantie? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb ongeveer 3 a 5 weken terug een iphone oplader gekocht bij een vodafone winkel en deze is nu stuk ik ben er heel zuinig mee omgegaan maar toch zit er een scheurtje in ofzo en laad mijn telefoon ...

Ellende met Red Together Alleen-lezen Opgelost

Na twee foutieve rekeningen achter elkaar (met excuses van Vodafone, dat dan weer wel) krijg ik nu een sms met het bericht dat de 160GB data (op de zesde dag van de maand) al helemaal op is. Blijkt (w...

iphone 11 pro 64 gb green Alleen-lezen Opgelost

Ik heb gister besteld wat is ongeveer de wachttijd?

snobel door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

I am moving to France Alleen-lezen Opgelost

Hello, I am moving to France for my job but I can't afford to pay in 1 go for the rest of the subscription. What I want to know is: I can keep my phone active with the NL number until May 2020 while l...

sheree101 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1 nummer niet kunnen bellen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sindskort een nieuwe werktelefoon met een simkaart van Vodafone, op mijn oude telefoon nooit problemen gehad. Alleen met deze telefoon (samsung) kan ik mijn dochter haar nummer niet meer bellen...

Marinus.s door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongevraagd abbonement / amazenow Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Ik krijg vanavond opeens op mijn mobiel een ongevraagd en ongewenst SMS met de volgende tekst:Je maakt gebruik van abonnement Amazenow, de kosten zijn 5 euro per week. Ga naar http://a...

Edzo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nummer staat niet in mijn app Alleen-lezen Opgelost

ik heb 2 abbonementen en moet bij de ene de simkaart nog activeren maar het nummer staat er niet tussen op mijn account (app) hoe kan ik zorgen dat mijn nummer er wel tussen komt te staan?

robben door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

schakelaar werkt niet van het ingevulde APN Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Motorola G3, en kan er geen internet meer op krijgen, heb de APN ingevuld maar de aan en uit schakelaar werkt niet!

Blad door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voorlezen van SMS berichten Alleen-lezen Opgelost

Alle SMS berichten worden automatisch voorgelezen. Ik wil dit uitschakelen maar krijg dit nergens voor elkaar. Wie weet in welke instellingen dit zit?

jpmanni door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen data op mijn telefoon Alleen-lezen Opgelost

"Hoi ik heb tijdelijk toestel, weinig gebruikt, maar blijkt een samsung grand met versie android 4. Ik kan er mee vooruit, maar heb geen gegevensuitwisseling, dus internet via wifi, niet via mijn data...

cris65 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet wereld xl werkt niet goed Alleen-lezen Opgelost

had wereld xl aan staan. Stap in het vliegtuig in new york en zet telefoon uit geland op schiphol zette ik mijn telefoon weer aan. Kreeg gelijk zondere verder waarschuwing ineens een sms dat ik mijn d...

Zeeburger door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

nieuw toestel bij abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik zou graag een Samsung A80 willen bij mijn verlenging. Is dat mogelijk. In het overzicht staat alleen een A70.

Kruimel77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

waarom mij abbo verlengen?? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een abbo 2gig 150min bellen voor 12euroWaarom zou ik hem verlengen voor 1 met 1 gig en 150min bellen voor 13.50 euro. En niet huidige abbo door laten lopen??

bakoersen door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vowifi uitzetten Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Kan ik ook het VoWifi uitzetten op de Oneplus 6T kan het niet vinden in de instellingen.

Nummerbehoud andere provider Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik wacht nu al een weekje op mijn activatie van mijn nieuwe simkaart van vodafone. Het zou woensdag gebeuren. Toen was er een storing en zal het vandaag gebeuren.. helaas werkt zowel mijn oude p...

Kam1la door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen