John1964

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalen voor niet gekregen diensten

Omdat de klantenservice plat ligt ( kijk naar de stroom van klachten op Facebook) probeer ik het nogmaals maar op déze manier.
Korte uitleg, ik heb twee nummers op mijn naam staan, maar ik ben met mijn nummer de hoofdbeheerder. Nu heeft mijn vriendin al verschillende keren smsen van jullie gehad en vandaag kreeg ze een sms'je, dat we binnen 3 dagen onze rekening moeten betalen, dat ánders het toestel wordt geblokkeerd. Welk toestel? Welk nummer? Nogmaals, zoals bij Vodafone bekend is, is er al een heel dossier van mij. Omdat ik weg wilde bij Vodafone en mijn vriendin dit regelde, zij is bevoegd, kreeg zij een mooi tegen aanbod. Wat opgenomen is. Hierover werd ik zelf later in de week over terug gebeld om te bevestigen. Nu heb ik iets te snel ja gezegd, omdat er tegen mij blijkbaar een heel ander voorstel is gedaan. Ik ben internationaal chauffeur, maar met het abonnement wat ik nu heb, kan ik niks in het buitenland. Ik moet nu noodgedwongen iedere dag de blox xxl gebruiken. Hier heb ik nogal wat problemen mee gehad. Er werden eerst gewoon nog kosten door berekent. Er is ondertussen wel wat bij gesteld maar het internet gebeuren word gewoon gerekend, terwijl ik normaal een sms kreeg, dat de 100 mb op zou zijn en ik mijn data uit kon zetten. Deze heb ik nooit gekregen. U begrijpt dat de kosten hoog op zijn gelopen, terwijl er zo'n 5 weken geleden contact is geweest, dat ik mijn abonnement zou ophogen, naar onbeperkt bellen én gebeld worden, onbeperkt sms, 2G internet en dat alles ook te gebruiken is in het buitenland. Een abonnement van 115 euro in de maand. 5 weken geleden over gebeld, zou ongeveer 5 werkdagen duren.....Had mij al een hoop kosten en ellende kunnen besparen. Zouden jullie met mij dan eens contact op kunnen nemen, want andersom lukt het me niet. Of ik zit een uur te wachten of de verbinding wordt plotseling verbroken...
2 Reacties 2
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
beste John1964 wat vervelend dat niet alles soepel verloopt

helaas kunnen we je niet helpen via het forum omdat wij niet bij je prive gegevens kunnen komen en er hier ook geen prive gegevens worden gedeelt

ik kan je alleen adviseren om toch even de klanten service te bellen hiervoor

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
John1964 je topic voldoet helaas niet aan de regels van dit board en wordt daarom gesloten. Het is de bedoeling dat andere forumleden je kunnen helpen met je vraag, dat is bij jou helaas niet het geval. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic