Linnetje1972

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Over de limiet

Ik heb een bel+sms+web 200 abonnement. Op 2 juli ben ik over die 200MB gegaan [+95MB].
> Waarom is er geen sms gestuurd dat ik over mijn datalimiet ga/ben gegaan [bundelnotificatie]??? [Vodafone tarieven per 4 maart 2013 geldend voor mijn abonnement]
Vandaag 7 juli een sms ontvangen dat data geblokkeerd is omdat er €100,- datakosten buiten de bundel is gemaakt.
> Waarom pas na 5 dagen???!!?
Waarom jaagt Vodafone mij op kosten door geen bundelnotificatie te sturen?????
Hopelijk begrijpt u dat ik niet blij ben...

Daar komt nog bij dat ik via internet dezelfde klacht wil sturen maar dit niet gaat; Oeps… er is iets misgegaan.

  • Foutcode: BSL-99999
Dat kun je ook doen als je geen klachten wil ontvangen
Het moet niet gekker worden...

1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Linnetje1972 je topic voldoet helaas niet aan de regels van dit board en wordt daarom gesloten. Het is de bedoeling dat andere forumleden je kunnen helpen met je vraag, dat is in jouw geval helaas niet zo. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic