Dempie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalings regeling

Ik wil graag een betalings regeling afspreken
Maar ze willen mij niet helpen omdat het nummer op naam van mijn partner staat
Ik heb het doen wel kunnen regelen voor mijn partner maar nu kan het in een keer weer niet

6 Reacties 6
Dempie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil graag een regeling afspreken voor een bedrag van 223,01
Nummer staat op naam van mijn partner die is niet in staat om aan de telefoon te komen
Ik heb ook 4 maanden lang geen bericht gehad met u moet betalen en nu in een keer wel
Ook willen ze niet vertellen voor wanneer het bedrag binnen moet zijn om blokkering te voorkomen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4685Posts
  • 439Oplossingen
  • 894Likes

Hoi Dempie,

Ik heb beide berichten van je in één topic verplaatst zodat dit beter oogt.

Helaas kunnen we je via het forum niet helpen. Als het abonnement op je partner zijn naam staat is het de taak van hem om dit te wijzigen. Je bent niet gemachtigd om bepaalde wijzigingen door te voeren. Erg vervelend dat het verwarrend is voor je maar de klantenservice kan je meer hierover vertellen.

Je kunt de klantenservice via meerdere kanalen bereiken, www.vodafone.nl/support/contact/
Dempie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn partner is niet instaat om te bellen
En ik wil weten waarom ik nu pasbericht krijg met dat ik moet betalen
Nadia
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 69Likes

Topic gesloten
Chantal26

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone,

Momenteel heb ik een openstaande rekening
Van 184 euro.,kunt u mij een overzicht sturen waaruit
DeZe kosten bestaan.
De terug geboekte rekening van april inmiddels al
Weer betaald.

Heb u via Facebook hier een foto van gestuurd maar helaas
Werd dit bericht niet beantwoord alleen op jullie verzoek.

Mochten de openstaande kosten kloppen wil
Ik graag een betalingsregeling afspreken.

Ik hoor graag spoedig van jullie.

Groet,
Chantal
05-01-1989
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Beste Chantal26

De openstaande rekening kun je controleren via my vodafone of een kopie aanvragen via de klantenservice. Betreft een betalings afspraak etc kun je contact opnemen met de klantenservice. Hier worden deze gegevens niet gedeeld ivm jouw privacy. Tevens kan ik vanuit hier niet in de systemen en is het forum bedoeld voor tips and tricks door en voor forum leden bedoeld.
Lees anders ook voor de zekerheid de regels door van het forum.

Uitgelicht topic