KevinKat

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Betaaldiensten via de SMS

Hi, ik krijg op mijn nummer allemaal verschillende smsjes van betaaldiensten van Topglambabes.com megadates.org etc.
Deze betaaldiensten kosten € 4,50 per week maar ik kan me niet aanmelden bij Payinfo.nl

Bij het opvragen van de extra code om me af te melden ontvang ik niets... De kosten lopen nu al op tot €160,00 en ik ben er klaar mee.

Wat o wat moet ik doen?!

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TonMinten

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone heeft gereageerd in de case die ik had aangemaakt op hun site. Deze klacht ik positief uitgevallen voor mij .gelukkig !!! Hoop dat deze TCS de aanbieder dan ook gebant word door Vodafone want als ik het internet een beetje doorspit hier op het forum ben ik zeker niet de enige die er dus last van heeft. Dus dit heeft vodafone naar mij toe netjes opgelost .....:ok_hand_tone2::thumbsup_tone2:

Bekijk in context

12 Reacties 12
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Hoi KevinKat
Welkom op de Community!

Het lijkt erop dat je een betaalde dienst actief hebt. De aanmelding kan onbewust gedaan zijn. Gelukkig kun je de dienst stopzetten via https://t.co/nLNt5jRTF6. Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen. Je hebt de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij onze specialisten. Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Gebruik deze link https://t.co/s7zmanwaTi kies 'Betaalde diensten stopzetten'.
KevinKat
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank! Het is inmiddels opgelost.. De SMS van Payinfo was al geblokkeerd opgegeven..
TonMinten

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Kevinkat van deze dienst heb ik dus ook last dezelfde aanbieder Komt van TCS heb de dienst 3 keer geblokkeerd maar vandaag kreeg ik weer een sms dat er 4,50 € word afgeschreven dat is inmiddels gebeurt ook deze weer geblokkeerd bij Payinfo. Heb ook al een klacht ingediend bij Vodafone mijn 2de klacht Helaas reageert Vodafone hier niet op! Hoop datt Vodafone hier wat aan gaat doen Heb naar mijn weten ook nergens toestemming voor gegeven Bij mijn vorige aanbieder heb ik hier nooit last van gehad. Dus vodafone doe er wat aan........
Spencer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi... Ik ben ook slachtoffer van bovenstaande. Ik heb nu al contact gehad met de klantenservice van Vodafone en de betaling op blokkade laten zetten. Om de €4,50 terug te krijgen moet ik nu een klacht indienen maar ik kan het niet vinden. Kan mij iemand verder helpen?

Alvast bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Spencer dat kan via https://t.co/s7zmanwaTi

TonMinten Heb je alleen de dienst geblokkeerd of heb je ook je nummer voor dit soort diensten geblokkeerd. Dit kun je doen via https://t.co/nLNt5jRTF6.
Zodra je een verzoek indient wordt er binnen een aantal werkdagen gereageerd. Mocht dit niet het geval zijn, raad ik je aan om hem nog eens in te dienen via https://t.co/s7zmanwaTi
TonMinten

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Steven je krijgt automatisch in je payinfo overzicht een betaling te zien die je kunt blokkeren voor de rest kun je er niks mee drie keer van dezelfde aanbieder geblokkeerd maar eigenlijk zou het naar de eerste keer al stop gezet moeten worden dus niet !!!
TonMinten

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nu wil ik een klacht indienen en word gevraagt om een afzender code die heb ik niet dus vul in 1111 neem aan dat dit goed is of ???
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Als het goed is, heb je aan de zijkant ook de mogelijkheid om je nummer te blokkeren hiervoor.
Ik heb heel even ingelogd onder mijn eigen nummer: zie screenshot. Aan de zijkant kun je alle diensten blokkeren en evt een deblokkadeslot erop zetten. Dit betekent dat alleen de provider deze kan verwijderen.

Zie je in de smsjes geen afzender staan TonMinten? Als het goed is kun je deze daar opvragen en anders staat hij bij de transacties zodra je op de dienst klikt.
TonMinten

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Steven dat is mij allemaal duidelijk. En je kunt alleen maar diensten blokkeren als je daar al een keer wat hebt afgesloten. Je kunt dus niet vooruit deze diensten blokkeren. Maar wat ik dus raar vind is ik heb de aanbieder TCS geblokkeerd 1-1-2019 maar het gaat gewoon door. Klacht indienen gaat niet bij vodafone schijnbaar als je al een klacht hebt lopen waar niet op word gereageerd. Ik ben nu sinds 3 maanden weer klant bij vodafone heb gelukkig maar een sim only van een jaar maar ga weer terug naar mijn vorige provider als mijn jaar om is. Want er is dus niks veranderd aan de service van vodafone ben voor mijn uitstapje naar een andere provider 15 jaar klant geweest bij vodafone maar hun konden mij toen niet bieden wat de ander wel kon omdat ik altijd buitenland zit. En hun service werd steeds slechter. Maar nu had vodafone een leuke aanbieding omdat ik ook ziggo klant ben dus heb ik besloten om terug te komen naar Vodafone. Ik ben blij dat ik maar voor een jaar afgesloten heb. Want de service is nog slechter geworden naar mijn idee. Maar we gaan zien waar dit weer eindigt!!!
TonMinten

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone heeft gereageerd in de case die ik had aangemaakt op hun site. Deze klacht ik positief uitgevallen voor mij .gelukkig !!! Hoop dat deze TCS de aanbieder dan ook gebant word door Vodafone want als ik het internet een beetje doorspit hier op het forum ben ik zeker niet de enige die er dus last van heeft. Dus dit heeft vodafone naar mij toe netjes opgelost .....:ok_hand_tone2::thumbsup_tone2:
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Fijn om te horen dat het naar tevredenheid opgelost is @TonMinten. Kunnen we verder op dit moment via de Community nog iets voor je betekenen? Anders wordt dit topic gesloten. Dit inderdaad omdat er al zoveel topics geopend zijn over dit onderwerp.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic