Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,680Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

JBL Playlist Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanochtend een Samsung Galaxy S8 besteld met nieuw nummer. Op de site stond de telefoon in voorraad. Na de bestelling begreep ik van de chatmedewerkster dat de telefoon tussen 5 en 10 werkdagen...

paulw door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung s8 piep geluid Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sins kort de galaxy s 8 en telkens als ik in de bus zit en langs een bepaald punt kom gaat mijn telefoon heel hard piepen ik heb nfc uitstaan en geen pasjes of iets bij mijn telefoon zitten dus...

My Vodafone datategoed Alleen-lezen Opgelost

In My Vodafone worden onder "Tegoed" een aantal items genoemd, zoals o.m. onbeperkt bellen NL en EU, onbeperkt smsen NL en EU, maar ook 100 min IDD maandbundel. Vroeger heette dat 100 min bellen naar ...

Giorgakis door Gedreven Liefhebber
  • 30 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 6 Likes

De vernieuwde Vodafone Wallet Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/zw8dg In maart introduceerden we “contactloos betalen met je telefoon”.Als eerste in Nederland konden we iedereen laten ervaren wat het is om met je telefoon te betalen, de eerste st...

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Dual sim Alleen-lezen Onopgelost

Leuk! de note 8 is uit... eindelijk een samsung telefoon met de mogelijkheid voor 2 simkaarten..duo sim.. dus geen twee telefoons meer!! Samsung verwijst op de site van de note 8 dual sim door naar mi...

-Lyette- door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Target Media Alleen-lezen Opgelost

In eens staat er in mijn Vodafone app € 10 extra buiten mijn bundel verbruikt. Klantenservice gebeld die geven aan dat ik een spel heb aangekocht via de playstore wat niet zo is en dat se niks voor mi...

John0 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abonnement doet het niet Alleen-lezen Opgelost

Twee weken geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone door overstappen van een andre provider met een nummer behoud. Voor activeren heb ik gebeld omdat ik by Vodafone nog geen account heb. ...

S Misco33 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim activeren in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ik ben van T-Mobile overgestapt naar Vodafone een maand geleden, met nummerbehoud. Nu, na 1 maand zou ik moeten kunnen bellen. In de handleiding staat dat ik een sms zal krijgen ter bevestiging van ac...

ica door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

waarom werkt Vodafone met Dynalogic Alleen-lezen Onopgelost

9 juli Red Together afgesloten (was daarvoor al Vodafone klant) en hier horen ook 3 nieuwe SIM kaarten bij welke Dynalogic mij gisteren tusen 17.00 - 21.00 zou komen brengen. Gisterenochtend netjes ee...

Geblokkeerd Alleen-lezen Opgelost

Mijn vodafone is geblokkeerd en er staat dat mijn rekening niet betaald is terwijl die wel betaald is. Wat nu?

Brentti door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My mobiel was stolen Alleen-lezen Opgelost

Hello,My mobiel was stollen and I want to stop to pay for the SIM card .How to do ? Because I’m living in France and not coming in Nederland anymore .Regards

Van deze 20 GB kun je max. 10 GB in de EU gebruiken. Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Vodafone heeft een 5 euro korting actie lopen t/m 7 januari. Daarnaast krijg ik nog een keer 5 euro korting en dubbele data omdat ik ook Ziggo klant ben. Nu valt mij echter iets op dat...

Een_Klant door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen sms naar 4000 Alleen-lezen Opgelost

Ik kan geen sms bericten meer sturen naar 4000 . Ik heb dit volgens mij een keer gedeblokkeerd en nu kan ik dus niet meer meedoen met die acties van Vodafone. Hoe krijg ik dit weer normaal?

inloggen vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Ineens kan ik niet meer inloggen op mijn Vodafone app(op de telefoon).Wachtwoord klopt niet meer dus een link laten sturen naar Ziggo.nl om mijn wachtwoord te veranderen maar krijg geen e-mail(ook nie...

robje123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abonnement maar nog niet actief Alleen-lezen Opgelost

Vorige maand heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone. 26 Juli is dan ook mijn abonnement bij Hollandsnieuwe officieel beëindigd. Ik heb gister gebeld en mij is verteld dat vandaag (27 juli) mijn...

Doorme001 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling is geannuleerd, waarom? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een telefoon via vodafone abbo besteld en kreeg een mail binnen en als ik kijk naar me status dan staat er geannuleerd terwijl ik wel betaald heb hoe kan dat*moderator edit: Topic naam aangepas...

Simkaart werkt niet optimaal Alleen-lezen Opgelost

Sinds een paar dagen springt mijn simkaart ineens op geen service, na een paar minuten gaat hij weer over na t gewone netwerk, hij blijft dit alleen de hele tijd doen waardoor ik niet altijd bereikbaa...

Dwessels door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Retour telefoon. Alleen-lezen Opgelost

Beste Lezers, via de chat in de Vodafone app besproken om mijn telefoon abonnement te verlengen. Helaas werd mijn toegang tot de chat terwijl we in gesprek waren 3 keer stopgezet. In de chat hadden we...

kdv010 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

klacht vermissing Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan het zijn, dat er iets fout gaat bij de post en ik nu al een week op bericht zit te wachten en u het bericht krijg dat de vermissing 10-15 dagen gaat duren!jullie geven zelf aan zakelijke klant...

Jeannytha door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen