Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 968Oplossingen
  • 1,289Discussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Alles in 1 Bellen naar niet voordeellanden Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Ik vroeg me af of ik in Frankrijk naar bijvoorbeeld Afrika kan bellen met dit blox.op de site staat namelijk:"Bellen vanuit een voordeelland naar een ander buitenland of gebeld worden in een voord...

colintje door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[HTC One X] probleem Wi-Fi Setup Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Waarom krijg ik deze melding elk uur:http://remoteoutpost.nl/vodafone.jpg De eerste paar keer netjes wifi uitgezet, en dan inderdaad 2 minuten later melding dat hij verbonden is met vodafone.Echter, u...

prdoeser door Gedreven Liefhebber
  • 27 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Bij verlenging Blox uitgezet Alleen-lezen Onopgelost

Pas op allemaal! bij het verlengen van mijn abonnement zijn mijn blox uitgezet! ook de alles in 1 op reis blox.... Hier heb ik niet om gevraagd natuurlijk! Nu zit ik met een dikke vette rekening..

ctal door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe werkt het Android besturingssysteem? Alleen-lezen Onopgelost

Hi allemaal, Als je op zoek bent naar een nieuw toestel kijk je niet alleen naar het design, het merk, de prijs en het bijbehorende abonnement, maar ook specifiek naar het besturingssysteem. Sommige v...

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

Welke provider? Alleen-lezen Opgelost

Beste, Ik ga binnenkort naar Schotland en Italie,is het voor de buitenlandbundel van belang dat ik op het netwerk van Vodafone IT of Vodafone UK zit, of is een andere provider ook geldig? Mvg,Koen

Internet op mijn iPad in Nederland (prepaid) Alleen-lezen Onopgelost

Om op de camperplaats te kunnen internetten op mijn iPad heb ik tijdens verblijf in Duitsland een Prepaid SIM -karte fur Tablet gekocht en m.b.v. dagbundel deze naar volle tevredenheid gebruik.Voor he...

cathrien door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

email app Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik had voor de samsung galaxy s3, een nokia e7, waarop ik op mijn startscherm, mijn mail binnen kreeg, waardoor ik altijd kon zien of er nieuwe mail binnen kwam. Nu is mijn vraag of er voor de ...

alla1970 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Logs Provider, Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik deed mijn Samsung Galaxy S 2 aan vandaag en kwam niet meer op het home-screen. Dit kwam doordat er een soort van pop-up telkens in mijn scherm kwam met dat er iets mis was met de Logs Provid...

[Android Algemeen] e-mail instellingen Alleen-lezen Onopgelost

Help ik mijn inbox geeft aan 'kan geen verbinding met de server maken'.Vanmorgen deed hij het nog gewoon, maar nu krijg ik hem niet meer aan de praat. Heb nogmaals mijn instellingen bekeken op de site...

[Android Algemeen] Geen 3G Data op Android toestel van andere provider Alleen-lezen Opgelost

Ik gebruik mijn (duo) Vodafone SIM (postpaid bellen+SMS+web) in een Android toestel van een andere provider, dit betreft de Motorola Photon 4G van Sprint (Android 2.3.4). Bellen en SMS werkt, maar UMT...

Sprint door Meedenker
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Service berichten in het buitenland. Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Elke keer als ik in het buitenland ben krijg ik service-berichten waar een nummer in staat.Soms 1 per uur maar soms ook 30 in een minuut.Hoe kan ik dit uit zetten, ik heb een HTC Desire HD.Mijn...

FBRacing door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Harde Reset Android Alleen-lezen Onopgelost

Om je Android telefoon een harde reset te geven doe je het volgende, ervan uitgaande dat de telefoon uit staat: Volume omhoog knopAan/Uit knopHome knopTegelijk indrukken voor 2 a 3 seconden. Je telefo...

DroidGuru door Gedreven Raadgever
  • 403 Topics
  • 23 Oplossingen
  • 44 Likes

Opschonen geheugen Android (oudere modellen) Alleen-lezen Onopgelost

Hi , Ik merk dat er zo her en der nog wel eens gevraagd word hoe je geheugen van je Droid telefoon kan opschonen. Dit is eigenlijk helemaal niet moeilijk, maar je moet weten wat je kán verwijderen. Bi...

DroidGuru door Gedreven Raadgever
  • 403 Topics
  • 23 Oplossingen
  • 44 Likes

OpReis Pakket Alleen-lezen Opgelost

Afgelopen april/mei ben ik een weekje op vakantie geweest naar DuitslandDacht verstandig te zijn door het OpReis pakket te laten activeren bij een smartcrew medewerker per 27-04-13.Normaliter kan dit ...

bios door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Kopie aankoopbewijs voor registratie toestel IMEI in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

In woon in Colombia en hier eist de anti-diefstal wetgeving dat elke telefoon wordt geregistreerd. Dit gebeurt aan de hand van het opgeven van je IMEI en het toevoegen van het aankoopbewijs van het to...

slycie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Taal gebruikTopicGeplaatst door: SebastiaanO

Energieboy door Super Expert
  • 9737 Topics
  • 3070 Oplossingen
  • 2185 Likes

[Android ICS 4.0.3] problemen met update Alleen-lezen Onopgelost

ik heb nog al wat problemen met android 4.03 update , scherm ziet er anders uit niet wat ik wil sikns toegevoed zonder dat ik het wil, telefhoon dat raar , route planner werkt niet goed is syic , wie ...

ad door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

alles in 1 op reis Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een telefoon van mijn werkgever (zakelijk), kan ik dan toch gebruik maken van de optie alles in 1 op reis voor € 2,- per dag?

Dataverbruik Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben in augustus naar de Dominicaanse Rep. gegaan bij aankomst netjes een SMS van Vodafone Welkom we geven graag informatie over de kosten die hier gelden!Bellen naar NL: 1.95Gebeld worden: 1...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen