Ebe wrote:
Het is al bijna 2 jaar bekend dat de UK de EU gaat verlaten, dus ik zou willen opmerken dat Vodafone alle tijd heeft gehad om hier rustig over na te denken. Over 2 maanden is het zover, dus de scenario's zullen wel klaarliggen. Waarom geheim houden?
Sorry, maar die vlieger gaat echt niet op!!
Ik doe zelf ook zaken met Engeland en geloof me, het is nog een grote wirwar om te weten wat er nu allemaal gaat gebeuren. Natuurlijk liggen er wel scenario's klaar om bij snel handelen iets te kunnen doen maar voorlopig is het maar aanmodderen.
Dus het is een beetje kort door de bocht om te melden dat Vodafone het allang weet. Ze denken er wel over na, maar zolang er nog niets concreet is dan is er ook niets te melden. Dat doe ik zelf ook niet met mijn zaken partners over zaken doen in Engeland. Pas als daar echt iets uit komt gaat de molen draaien.
Heeft dus niets met geheim houden te maken maar gewoon omdat er nog geen afspraken zijn en dan heeft melden ook geen zin. Het is natuurlijk onzin om klanten te melden wat ze eventueel gaan doen als scenario a komt of wat ze gaan doen als het scenario b gaat worden of misschien wel scenario c. Nee, zo werkt dat niet. Dat jij niet blij bent dat je erop moet wachten, het is niet anders. Maar dat heeft zekers niet met geheimzinnigheid te maken!