George1957

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Betaalde sms- of internetdiensten

Hallo ,

Ik wil hierbij een medewerkster van Complaint Services een Compliment geven , het gaat over Lucia * achternaam verwijderd door moderator in verband met privacy*.
Ik Heb in Januari me per ongeluk aangemeld bij een betaalde SMS service van 4239 een of andere site die
prijzen verlote onder de naam van Albert Heyn .
Ik zo naief als ik was heb daarbij mij tel nummer gegeven ,met alle gevolgen van dien .
Er werd namelijk gelijk 12 euro en direct daarna nog eens 3 euro buiten mijn bundel gerekend .
Na een paar keer contact te hebben gehad met Vodafone ,hebben ze me verteld wat te doen
omdat dit bedrag er maandelijks zou worden (ongevraagd) zou worden afgeschreven .
Nu schetst mijn verbazing , na het openen van My Vodafone om mijn rekening te chekken ,dat er
door Vodafone (Lucia) het bedrag van 15 euro ie verrekend .
Hier voor wil ik mijn complimenten geven en aan Vodafone en ook Lucia voor dit gebaar naar mij toe .
Nogmaals bedankt van een zeer tevreden Vodafone klant .

met vriendelijke groet

George van Hurck .


3 Reacties 3
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
George1957,

Leuk om dit compliment te lezen! Ik heb de achternaam van mijn collega even verwijderd vanwege haar privacy. Uiteraard heb ik het compliment naar haar doorgestuurd 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Top om te horen
Goed om te lezen dat het opgelost is. De smsdiensten zijn erg vervelend en kosten vaak te veel geld!
George1957
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja vond ik ook,ik dacht dit geld ben ik kwijt .Nogmaals dikke PLUIM voor Vodafone .
Mag ook wel eens gezegt worden .
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic