Rezolute

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaalbedrag abonnement & factuurvraag

Hallo,

Klein vraagje,

Ik ga nu voor het eerst een telefoonabonnement afsluiten. (Samsung galaxy s8 + Red Essential)
Dus in de eerste maand betaal ik 50 euro en daarna elke maand 25, klopt dit?

Mijn tweede vraag is, Ik heb aangegeven Alleenstaand, en Dhr [Mijn naam ''Danny'' & achternaam].
Waarom staat er op mijn factuur die ik heb gekregen via de mail ''Mevr D ..... Meneer ...... ''
Zoals al aangegeven, is mijn situati ''Alleen''.

Alvast bedankt.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Rezolute

Dit loopt niet helemaal soepel ????

Vanuit hier kan ik je alleen algemeen informatie geven. In de systemen kan ik helaas niet. Dit heeft te maken met je privacy etc.

De eerste factuur loopt altijd van het moment van afsluiten tot en met het einde van de maand erna. Dit is omdat je de abonnementkosten betaald over de huidige maand. De gebruikerskosten komen altijd een maand later op de factuur. Dit geldt zowel voor je toestel als abonnementskosten. Tevens kunnen er ook aansluitkosten op staan van 25 euro. Om de factuur te specificeren kun je via het kopje rekeningen (zowel via de app als website) de factuur specificeren. Mocht het dan nog onduidelijk zijn, raad ik je aan om te bellen met 1201. Helaas kan ik dan ook geen bedragen inzien.

Betreft het stukje met dhr en mw. Dit kan de klantenservice ook meteen voor je aanpassen.
Rezolute
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Bedankt voor het antwoord.
Dit heeft me inderdaad geholpen en nu er is er meer duidelijkheid.

Over het factuur probleempje.
In de mail die ik heb ontvangen vlak na het bestellen staat ''Beste Meneer [Achternaam''.
Als ik dan naar de status ga van mijn bestelling dan staat er bij factuuradres, ''Mevr ... en Meneer ..''
Ik had namelijk alleenstaand aangegeven, niet dat het heel veel uitmaakt voor mij. Maar ik wou voor de zekerheid toch even nagaan, niet dat er bijvoorbeeld straks aan de deur wordt gevraagd naar Mevrouw, ipv Meneer (ik).

Mvg,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 442Likes
Hoi Rezolute,

Het zal niet veel problemen opleveren maar ik zou je dan voor de zekerheid toch willen vragen even contact met onze klantenservice op te nemen. Dan kunnen we het even checken en zo nodig meteen goed zetten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 442Likes
Heb je al contact gehad met onze klantenservice Rezolute?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 442Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic