Robertomit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengen via my vodafone

Probeer al weken te verlengen via de site en my vodafone.
Dat lukt totaal niet de site blijft verspringen.
Andere browser via de laptop niks werkt?
En dan nog een dingetje een verleng aanbieding moet wel een aanbieding zijn en niet gewoon net als de aanbiedingen op de site!!!!

9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je hierover al contact gehad met de klantenservice. Zij kunnen laten onderzoeken waarom het niet lukt. Betreft het verlengen raad ik je aan om te bellen met 0800-0560
Mijn collega's daar kunnen de verlenging voor je regelen en mee kijken naar het geen wat mogelijk is.
Wind

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit is geen persoonlijk dingetje, ik heb precies hetzelfde, ook met meerdere browsers en apparaten dus het lijkt mij dat er een fout in de site zit. Behoorlijk onhandig!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Wind, Robertomit, ik heb het nagevraagd, maar we ontvangen wel veel bestellingen. Niet minder dan normaal. Gebruiken jullie wellicht een bepaalde extensie? Soms kunnen extensies zoals adblockers wel problemen opleveren.
Wind

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook met uitgeschakelde adblocker blijft de site in de loop hangen, alles werkt verder op de site, het is puur het stukje "verlengen in my Vodafone" dat dit probleem geeft.
Safari, Firefox, Chrome en IE, allemaal doen ze hetzelfde..
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Wind, kun je eens proberen of het met een privévenster wel werkt? In Google Chrome heet dit Incognito.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Wind, was het nog gelukt met de tip van Marc-?
Wind

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee, ook dat hielp niet, loop blijft nog steeds aanwezig. Heb intussen wel mijn contract verlengd maar dus niet via de website.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jammer dat het niet is opgelost. In ieder geval wel fijn om te lezen dat je alsnog je contact hebt verlengd. Bedankt voor de terugkoppeling in ieder geval.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic