[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X Alleen-lezen Opgelost
welke tijden worden door VF de telefoons aangeboden bij postnl mail gehad van factuun en T&T maar de T&T werkt niet
Welkom op de Vodafone Community
welke tijden worden door VF de telefoons aangeboden bij postnl mail gehad van factuun en T&T maar de T&T werkt niet
Hallo, ik zie dat de Samsung J5 (2017) wel met wifi kan bellen. Wanneer kan dit met de J7 (2017)?
Ik wacht nu al 8 weken. Heb nog steeds geen geld ontvangen. Iedere week krijg ik te horen eind volgende week. Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden ik voel me gewoon opgelicht????
ik heb een bestelling geplaatst en heb een goedkeuring ontvangen samen met nieuwwe nummer en contract, een dag later mail ontvangen met bestelling geannuleerd. ik bel en niemand weet waarom het is gea...
Op 4 okt 2017 betsel ik een iphone 6 en verleng ik mijn abbonementNu 11 dgn later na een aantal keer bellen nog maar weer eens gebeld. Want nog geen telefoon.Krijg een vriendelijke jongen aan de lijn ...
Zojuist geprobeert om mijn abonnement te wijzigen naar een goedkopere variant. Telefonische bereikbaarheid is zoals vanouds een drama en dus via de chat getracht dit te wijzigen. Ik ben van mijn leven...
Hallo,Ik heb een Vodafone abonnement en een e-mailaccount bij KPN. Ik kan geen email meer verzenden vanaf mijn Samsung mobiel. Ik krijg de melding: Serverwachtwoord is gewijzigd. Voer nieuw wachtwoord...
Ik zit met het volgende probleem: gisteren is mijn S4 mini in het toilet gevallen. Geprobeerd om alles te drogen, maar helaas: het touchscreen werkt niet meer. Op naar de winkel voor een nieuwe S4 Min...
Zo zovelen van jullie zat ik afgelopen vrijdag om 09.00uur panklaar om de iPhone X te pre-orderen. Na een paar keer proberen kwam ik er doorheen, maar halverwege mijn bestelling ging de site op zwart ...
Ruim 2 maanden geleden heb ik een probleem bij Vodafone aangemeld over spook-bedragen op mijn rekening voor vermeend data-gebruik in Europa (Frankrijk) en soms zelfs in Nederland. Ik heb een Red Super...
http://voda.fo/ne/wkyffCall+ en Message+ zullen vanaf 1 augustus niet langer beschikbaar zijn, hoewel Android-gebruikers de app wel nog deels kunnen gebruiken. Voor iOS-gebruikers zal de app na 31 jul...
Ik ben al 2 jaar klant bij vodafone en heb nu verlengt met een simonly die heb ik nu 1 maand.aangezien mijn twijfels over de iphone 8 heb ik er geen toestel bijgenomen,Nu wil ik wel graag de iphone 8 ...
Hallo Vodafone.Ik heb laatst een telefoon gekocht bij jullie een samsung galaxy J3 2016.Alleen ik wil graag een spel op downloaden Genaamd Pokemon tcg.Alleen ik krijg je versie is niet compatibel met ...
Vandaag Vodafone prepaid+ simkaart gekocht met 10 euro aan bel tegoed.Ik krijg hem niet geregistreerd op het netwerk.Heb nu inmiddels alles wat ik maar kan vinden op het internet geporbeerd.Telefoon v...
Hallo allemaal,Ik heb herhaaldelijk problemen gehad met de service van Vodafone tot zoverre dat ik dit bericht achterlaat op het forum zodat er, hopelijk, meer aandacht aan wordt besteed door de medew...
Sinds 1 week heb ik op mijn S6 android 7.Tot mijn grote schrik gebruikt google services sinds die tijd enorm veel mobiele data. Ik heb in 1 week 2 GB gebruikt.Synchroniseren, backup, automatische upda...
Ik heb een heel irritant probleem. Wanneer mijn S7 verbonden is met Wifi, dan worden alle inkomende gesprekken onmiddellijk met voicemail verbonden. De telefoon gaat dan niet over, ik zie ook geen gem...
Wij wonen in een gebied waar alleen via ADSL het internet gebruikt kan worden. Op dit moment komt er over de ADSL lijn 5 mb binnen, op zich prima mee te werken, het grote probleem is dat deze snelheid...
Op 27 oktober heb ik om 9:12 heb ik de IPhone X besteld. Site was wat sloom maar dat is natuurlijk te verwachten, nou bestelling gelukt mooi op tijd dacht ik.Kreeg ik rond 15:40 een sms bericht dat er...
Als mijn telefoon zoek raakt moet ik mobile protect kunnen gebruiken om hem te blokkeren.Sinds de website "verbeterd" is, is die dienst niet meer te vinden, ik word daar niet blij van.Heb weken gelede...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |