Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,619Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Online Prepaid bestelling probleem Alleen-lezen Onopgelost

Onlangs op onderstaande Vodafone site een prepaid besteld en betaald. Geen ontvangstbevestiging gekregen.Meerdere malen contact telefonisch en email. Geen enkele voortgang. Iemand soortgelijke ervarin...

RPD door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

lg g4 blijft booten Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb een lg g4 met het bekende boot probleem.Het toestel liep vast en start nu dus niet meer op. Ik heb 1 probleem, ik zit midden in een verhuis en de aankoop bon zit ergens in een verhuisdoos....

Jeroen86 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben heel erg geschrokken van mijn abbonoment kosten van de maand juni.Ik was op vakantie in Noorwegen en heb elke dag bijna mijn dag bundel voor het buitenland aangehad... En ben er ruim 270,- over...

Sony xperia x Alleen-lezen Onopgelost

Goede middag,Ik heb deze week de Sony xperia X pre-order besteld.Alleen nu zag ik op de site van Sony dat er een gratis hoofdtelefoon bij zit. Alleen bij jullie op de site staat dit niet vermeld. Zit ...

Mrstphnn door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Topics dicht zonder melding Alleen-lezen Onopgelost

Waarom worden sommige topics dicht gedaan met melding en andere zonder? bijvoorbeeld:http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/geluid-Camera-S7-werkt-niet/m-p/263921#M11735

Samsung galaxy s6 edge Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Nadata ik jaren een iphone hebt gehad ben ik in december overgestapt naar Samsung. Het beviel prima maar ik heb nu problemen met me toetsel. Batterij is echt zo snel leeg ik moet hem meestal ro...

SabrinaBL door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht: Abbonement migratie is beloofd wordt maar niet uitgevoerd Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 7 april ben ik klant bij vodafone. Vodafone heeft per 4 april nieuwe abbonementen geintroduceerd. Zelfde naam alleen maar GB's in het geval van mijn RED abbonement.Ik heb voor 7 april al meerder...

murrays door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afspraken komt voda niet na Alleen-lezen Onopgelost

Beste voda,Jullie beloven mijn bewindsvoerder al 2 dagen dat ik her aangesloten word. Dit gebeurt maar niet, beetje jammer.Mijn vrouw is hoogzwanger, en ben nu niet berijkbaar.Dit is reden voor mij om...

adhd1977 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

LG g5 and friends actie Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op 30april de nieuwe Lg G5 gehaald en ik ben er echt super blij mee. Alleen ik kan mij niet registreren voor de 'friend' ter waarde van 99 euro die je er gratis bij kunt krijgen. Zijn er meer m...

emmie666 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Piep Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar dagen heb ik om een bepaalde tijd (3 minuten, soms meer) even piep.NFC heb ik al uitgeschakeld maar toch blijft die tussendoor die piep geven. Erg vervelend!Van de week de update gedaan...

Nuranthe door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

S6: Multi-CSC vodafone roms kiezen altijd sloveense vodafone (SIM) Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vodafone branded s6, standaard kwam deze met de VDF CSC. In de tussentijd heb ik enkele andere stock samsung firmware geprobeerd (XEF (frans), PHN (nederlands) en BTU (UK). Elke keer als ik...

ArHu door Gedreven Liefhebber
  • 297 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 28 Likes

SIM kaart bestellen als belg zonder nummeroverdracht Alleen-lezen Onopgelost

Ik wens me een You L (1 maand) prepaid bundle + You SIM aan te schaffen voor een vakantieverblijf in Nederland. Ik wens dat ik een nieuw telefoon nummer krijg. Tijdens de bestelling staat echter dat m...

filipf door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

my vodafone Alleen-lezen Opgelost

Kan abbonement niet toevoegen aan account. Is uiteindelijk gelukt om een account aan te maken. Nu wil ik mijn abbonement toevoegen, maar krijg de melding dat de pagina niet beschikbaar is?Mvr gr, Toon

Toon2 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzameltopic: vervroegd verlengen - boete? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Mijn abonnement loopt op 23 januari 2017 af. Ik zou dus eind september 2016 kunnen verlengen bij Vodafone. Nu is het zo dat de telefoon bij mijn abonnement het heeft begeven. Het liefst wil ik nu...

nadine89 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Welke verzekering heb ik? Alleen-lezen Onopgelost

Ik vroeg mij af waar ik kan zien welke verzekering heb afgesloten. Ik weet dat ik dat ergens in de eerste 2 maanden heb afgesloten, maar ik kan het nu nergens meer vinden.Alvast bedankt!

TomSch door Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

S5 problemen met schermbeveiliging Alleen-lezen Onopgelost

Gisteravond pakte ik mijn telefoon en wilde zo als gewoonlijk mijn patroon invoeren maar nu gaf hij aan dat het het verkeerde patroon was. Ik een aantal keer geprobeert omdat ik nooit iets aan de beve...

nadia-94 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Video-oproep via Galaxy S5 Neo Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer een Video-oproep te starten maar kan nergens de functie vinden.Als anderen mij via de Video-oproep bellen werkt het wel gewoon.Waarom kan ik zelf geen Video-oproep opstarten.

Echo eerste 3 min. van gesprek Alleen-lezen Onopgelost

Hallo.Zoals de titel al zegt.....met mijn mobiele telefoon klagen mensen die mij bellen en mensen die ik bel dat zij zichzelf en mij horen echoën tijdens het gesprek. In de loop van het gesprek is het...

Yoran door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Ervaringen & Discussie] De Nieuwe iPhone 6 en iPhone 6 Plus Alleen-lezen Opgelost

Hallo iedereen! Zoals jullie wellicht al hebben meegekregen heeft Apple de iPhone 6 en iPhone 6 Plus aangekondigd! Via dit topic willen we jullie alvast kennis laten maken met deze toestellen en julli...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Mobiel Breedband werkt niet met windows 10 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Jullie mobiel breedband werkt niet meer met Windows 10.Op Windows 8.1 werkt het nog, maar sinds ik een nieuwe laptop heb met windows 10, is het niet meer aan de praat te krijgen.Het schijn een ...

henkbart door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen