Hier hetzelfde euvel. 1e bestelling geplaatst (iphone X) begin december en betaald, ingecalculeerd dat er langere levertijd op zat. In de laatste week ineens een aantal geautomiseerde mailtjes ontvangen (1 met een nieuw contractdatum 28-1). De laatste mail geeft een melding dat de bestelling geanuleerd is. Aldus ik gebeld naar het doorverwijsmenu met de vraag of alles wel correct verloopt. Eerst een halfuur zoeken naar de juiste persoon en afdeling. Steeds doorverbonden, wat een drama bij Vodafone.
Daar wordt aangegeven dat het met de omzetting van het nummerbehoud te maken had en alles goed zou komen. Niet dus, zie zojuist dat het bedrag weer terug gestort is op mijn rekening! Aldus ik weer bellen, zoeken naar de juiste afdeling en na een half uur gefrustreerd de telefoon opgehangen bij geen gehoor. Echt super slecht dit, klantenservice en follow-up is belabberd. Als dit de standaard is mogen ze zich achter de oren gaan krabben. Ga in ieder geval vanavond het contract (of wat er dan ook in het systeem staat opzeggen), blijkbaar willen ze geen nieuwe klanten bij Vodafone, wat een enorm drama zeg. Getuige reactie van onderstaande persoon is dit geen op zichzelf staand geval. Zou fijn zijn als ze eens iets zouden doen aan de capaciteit bij de helpdesk. Wachttijden en communicatie zijn dramatisch.