schrijver

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Actie Vodafone-Ziggo niet mogelijk in Zeeland

Een goede middag,

Tot het begin van dit jaar had ik een Vodafone Thuis en Vodafone Mobiel abonnement, waarbij ik de voordelen van dien kreeg: 3GB extra data, 3 zender pakketen etc.
Vodafone Thuis is overgenomen door T-Mobile. De acties blijven lopen zolang het contract loopt, maar daarna ben ik dus de voordelen kwijt. Nu zag ik op de website van Vodafone de actie met Vodafone-Ziggo met leuke voordelen: Dubbele data, extra zenderpakketen en €5 korting per mobiel abonnement!! Ik was er erg enthousiast over en ging gelijk op onderzoek uit of ik van T-Mobile Thuis kan overstappen naar Ziggo, om mee te kunnen doen aan deze actie.

Wat blijkt? De diensten van Ziggo zijn niet leverbaar in Zeeland. Dit houdt dus in dat wij niet mee kunnen doen aan de actie en dus ook flinke voordelen mislopen...!!

Is er een mogelijkheid dat wij ter compensatie een alternatief aanbod krijgen?

Alvast bedankt!

Henri
6 Reacties 6
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi schrijver,

Wat jammer dat Ziggo niet beschikbaar is voor Zeeland.
Helaas kunnen we alleen de Gratis Extra's bieden wanneer mensen Vodafone én Ziggo hebben. We kunnen hier dan ook geen uitzondering voor maken of een alternatief aanbod geven. Sorry!
Stoker

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vind dit antwoord wel lekker makkelijk... beetje flauw eigenlijk. Leuke actie, krijg er constant reclame over te zien en als ik me dan aan wil melden bij Ziggo kan dat niet. En dan zegt Vodafone ook nog eens jammer, maar we kunnen niks voor je doen... kunnen jullie niet iets soorgelijks regelen met Delta of toch een aardigheidje voor jullie Zeeuwse klanten 🙂
schrijver
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zoiets zat ik ook aan te denken ja!
Stoker

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tja en nu geen reactie meer, jammer, gemiste kans, ben nu wel iets minder enthousiast met mijn overstap naar Vodafoon.
schrijver
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben nu een kleine 10 jaar klant van Vodafone. Tot voor kort was ik zeer tevreden. Maar dit is inderdaad wel erg jammer zo!
Wie weet, misschien doet T-Mobile binnenkort een aanbod voor een combi-voordeel..
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic