Hallo leden,
5 december 2017 heeft mijn vriendin besloten over te stappen naar Vodafone en heeft daar een Vodafone Red abonnement afgesloten met een Samsung S8 toestel. Hierbij was een mooie actie met de JBL speaker EN de Ziggo kortingen een belangrijke keuze om voor Vodafone te kiezen.
Al snel ontving ze een bevestiging maar daarna bleef het stil. Inmiddels zijn we 5 weken verder en is er nog steeds niet geleverd. Begin januari heb ik gebeld en kreeg ik een l.lverhaal dat het toestel moeilijk leverbaar was in de kleur (roze) die ze wilde en dat het toestel in backorder stond maar uiterlijk de week daarop geleverd zou worden. Wel werd aangegeven dat nummerbehoud akkoord bevonden was.
Inmiddels zijn we weer een week later dan afgesproken en heeft mijn vriendin vandaag zelf nog een keer gebeld en tot onze grote verbazing kreeg ze nu te horen dat er nog niets geleverd was omdat vanwege het nummerbehoud er pas geleverd wordt op het moment dat het nummer is omgezet. Oh ja, en als ze het niet eens was moest ze maar de afdeling annuleringen bellen!
WTF is er aan de hand. Wanneer gaat Vodafone gewoon haar afspraken nakomen.
In de tussentijd heb ik zelf ook een zelfde abonnement aangeschaft en hou mijn hart vast voor de afhandeling van mijn bestelling. Vandaag al de eerste probleempjes moeten oplossen met Vodafone nadat het 4 dagen stil was gebleven.