Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,310Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Samsung Gear VR voor de Note 4 Alleen-lezen Onopgelost

Heeft iemand enig idee waar je nog de Gear VR bril kan kopen voor de Note 4?Of misschien heb je er één liggen waar je van af wilt?

noepie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Android 6 Marshmallow Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een Z2 die nog draait op Android 5.0.2.Ondertussen is er Android 6 met ook alweer 1 of 2 updates.Zelfs vóór de overgang naar Android 6 was er nog een update voor Android 5, maar ook die h...

Ansfelden door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fantastisch friday Alleen-lezen Onopgelost

Heerlijk om gratis te bellen óf int hoef eigenlijk maar een 1 a 2 keer in de maand op te waarderen

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Herkennen van een doorgeschakelde oproep Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik wil graag weten hoe ik op mijn Galaxy s6 kan zien dat ik een doorgeschakelde oproep ontvang! mijn zakelijke telefoon wordt in de avond uren doorgeschakeld maar ik kan niet zien of ik op het ...

Werkzaamheden 4G op 18 juli Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/i5djlIn de nacht van zondag 17 juli op maandag 18 juli tussen 00.00 uur en 02.00 uur, zijn er werkzaamheden het 4G-netwerk. Gedurende deze tijdsperiode kun je mogelijk geen gebruik m...

Marc door Oud Vodafone Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Vervolg: wifi modem in Duitsland Alleen-lezen Onopgelost

Mijn originele post is gesloten en staat hier:http://forum.vodafone.nl/t5/Archief-2016/WiFi-modem-in-Duitsland/td-p/265230 Intussen ben ik in Duitsland geweest, met een TP-Link modem met het Nederland...

JoostV1 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hypocriet aanbod verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren ontvingen wij een aanbod van Vodafone om het abonnement te verlengen. Dat was geen toeval. Het toeval was juist dat wij voor het eerst op my vodafone keken naar ons belgedrag. De maandprijs i...

niekie1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Android systeem trekt batterij leeg Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar maanden is de batterij van mijn nieuwe telefoon (jan 2016) erg snel leeg. Heb al gekeken of de batterij bol staat, maar dit is niet het geval. Heb al contact gehad met de klantenservice...

Lkoster door Liefhebber
  • 98 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 24 Likes

4g als een slak Alleen-lezen Onopgelost

Hoe is het mogelijk dat ik met voor een 4g geschikt mobiel modem in een "3e wereld" land als Indonesïe een snelle download verbinding heb en hier in Nederland met een prepaidkaart van Vodafone en 4g b...

opabali door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet bundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een internetbundel die tot vorige maand automatisch opgewaardeerd wordt . Door omstandigheden lukte dit niet en heb ik dmv de app een andere internetbundel afgesloten . Nu keek ik net bij mijn ...

Emailadres bevestiging inloggen My Vodafone klopt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag inloggen op My Vodafone maar ik krijg maar geen email.. Nu zag ik dat achter t emailadres n punt staat dus wellicht is dat t probleem... Hoe kan ik dit verhelpen? Opnieuw registreren gaat...

Kimlohuis door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement telefonisch verlengd, maar gegevens kloppen niet Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ben al een hele tijd klant, gister abbonement verlengd via telefoon, omdat het adres nog op mijn ouderlijk huis staat dit laten aanpassen, maar het huisnr klopt niet!Ook heb ik gekozen ...

Izimo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

App My Vodafone versie 5.0.0 complimentje Alleen-lezen Opgelost

Hoi hoi, ik ben hier al een tijdje niet actief geweest, maar wil jullie even complimenteren op de nieuwste versie van de My Vodafone app. Werkt vlekkeloos en ziet er gelikt uit. Overzichtelijk, ik kan...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

gratis sd kaartje Alleen-lezen Onopgelost

Heb afgelopen week een galaxy s7 binnen gekregen. Telefonisch werd er gezegd dat ik tot en met 3 juli een gratis sd kaartje kon bestellen. Maar ik kan nergens vinden waar dat dan moet. Wie weet hoe ik...

mvdylan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bij nieuwe S7 meegeleverde oordopjes: Links geen geluid Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb sinds 20 mei 2016 een nieuwe Samsung S7 in gebruik genomen.Nu wilde ik van het weekend op de fiets gebruik gaan maken van mijn meegeleverde oordopjes, echter werkt het linkse oortje niet...

Bartoz door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abbonement is volgens myvodafone per 17-04-2017 afgelopen. Mijn contract is om 28-12-2014 gestart en zou dus om 28-12-2016 eindigen. Kan dit in mijn account gewijzigd worden? want ik heb geen con...

Uitslplitsing van zakelijke factuur per abonnement/mobiel nummer? Alleen-lezen Onopgelost

Wij zijn een zakelijke klant van Vodafone en hebben momenteel zeven nummers die elk op een eigen cost center dienen te worden geboekt. In het verleden konden we deze uitsplitsing terugvinden op de zee...

Start L extra data blox niet beschikbaar. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Hoe kan het dat ik met mijn Start L abbonement geen extra data blox kan afsluiten.Is dit niet mogelijk?

Gewoon omdat we blij met je zijn! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/c48t6 Wij waarderen onze klanten. Daarom geven wij de klanten die TV in hun Vodafone Thuis abonnement hebben wat extra's. Tot en met 25 juli kun je vijf gratis films kijken, zo vaak ...

Sander_ door Expert
  • 562 Topics
  • 16 Oplossingen
  • 8 Likes

Zelf gemaakte video Alleen-lezen Opgelost

Wie wil en kan mij helpen?Als ik een video maak en die wil versturen via WhatsAppDan stuurt die hem wel maar de ander kan hem iets openen omdat de inhoud gevaarlijk is...En dat gebeurt ook bij mij zel...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen