sumatran8

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht over bezorging simkaart door Dynalogic!

Mijn zusje zou vandaag haar simkaart ontvangen voor haar nieuwe abo bij Vodafone. Zoals vaker wordt de bezorging gedaan door Dynalogic. Vandaag om 12.59u kreeg ik een sms van ze dat de bezorging plaats zal vinden tussen 19.00-22.00u. Om 20.27u kreeg ik wederom een sms dat de bezorger rond 20.55u zal komen.
Om 21.00 checkten we de track&trace, omdat er nog niemand was gekomen en wat denk je? De bezorger heeft om 20.59 een melding gedaan dat er niemand thuis is aangetroffen. Die gast is gewoon niet langsgekomen. En heel toevallig kan niemand na 21.00 meer bereikt worden. Man Boos
Dit is echt zo onacceptabel! Wij zijn zo boos! Je kan toch niet zo met mensen spelen? Ik accepteer het niet dat mijn zusje op deze manier wordt behandeld en dat meerdere mensen voor niets thuis zijn gebleven hiervoor.
Ik raadde mijn zusje Vodafone aan, omdat ik er gewoon positief over ben. Maar dit slaat gewoon alles.
Wij eisen hierbij ook een vergoeding voor het wachten en de leugen die er dan wordt vermeld. En tevens eis ik dat mijn zusje morgen al gebruik kan maken van haar abo. Echt misselijk makend dit! Ik verwacht een passende oplossing van jullie kant.
3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi sumatran8,

Wat vervelend om te horen! Dit is uiteraard niet de bedoeling. Echter, is Dynalogic een op zichzelf staand bedrijf en hebben we geen invloed op wat er gebeurt tijdens de bezorgronde. Wat is ondertussen de status? Heb je de simkaart nu wel ontvangen?
sumatran8
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sharon,
Nee de simkaart is nog steeds niet geleverd. De enige mogelijkheid was een herafspraak te maken voor dinsdag en dat is ook gedaan uiteindelijk, want zowel Vodafone als Dynalogic kon ons niet helpen.
Ik snap ook wel dat ze een opzichzelf staand bedrijf zijn, maar het enige wat zij kunnen doen is een klacht noteren over de bezorger van die avond. Verder willen ze niets voor ons doen. Mijn zusje is natuurlijk een contract aangegaan met Vodafone en niet met Dynalogic, dus ik zou verwachten dat er aan jullie kant iets van een compensatie kan worden gegeven aan haar voor dit ongemak. Ze is nu tevens officieel klant bij jullie. Ik heb met de afdeling loyalty gebeld, waar ze haar abo heeft afgesloten en zij zeiden dat er voor nieuwe klanten geen compensatie kan worden gegeven. Nou, daar kan ik echt met mijn hoofd niet bij.
Het kan toch niet zo zijn dat beide partijen ons niet wilt helpen? Het enige wat we vragen, en wat in mijn ogen meer dan terecht is, is een compensatie voor dit grote ongemak.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic