Mijn zusje zou vandaag haar simkaart ontvangen voor haar nieuwe abo bij Vodafone. Zoals vaker wordt de bezorging gedaan door Dynalogic. Vandaag om 12.59u kreeg ik een sms van ze dat de bezorging plaats zal vinden tussen 19.00-22.00u. Om 20.27u kreeg ik wederom een sms dat de bezorger rond 20.55u zal komen.
Om 21.00 checkten we de track&trace, omdat er nog niemand was gekomen en wat denk je? De bezorger heeft om 20.59 een melding gedaan dat er niemand thuis is aangetroffen. Die gast is gewoon niet langsgekomen. En heel toevallig kan niemand na 21.00 meer bereikt worden.
Dit is echt zo onacceptabel! Wij zijn zo boos! Je kan toch niet zo met mensen spelen? Ik accepteer het niet dat mijn zusje op deze manier wordt behandeld en dat meerdere mensen voor niets thuis zijn gebleven hiervoor.
Ik raadde mijn zusje Vodafone aan, omdat ik er gewoon positief over ben. Maar dit slaat gewoon alles.
Wij eisen hierbij ook een vergoeding voor het wachten en de leugen die er dan wordt vermeld. En tevens eis ik dat mijn zusje morgen al gebruik kan maken van haar abo. Echt misselijk makend dit! Ik verwacht een passende oplossing van jullie kant.