Hoi @JuliaLanycia92
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik wil hier toch graag nog even wat extra duidelijkheid plaatsen want het is niet alleen de 1 of 2 werkdagen wachten, maar ook de BKR toetsing. Vodafone zal altijd een BKR toetsing doen, zeker bij het bestellen van abonnement met toestel. Nu zit het weekend, en Pinksteren, er tussen dus ik verwacht dat je pas daarna informatie krijgen van Vodafone.
Ben een een nieuwe klant?
Na je bestelling krijg je een e-mail. Die stuurt Vodafone naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Daarin vind je een link waarmee je de status van je bestelling kunt zien. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Bekijk dan ook hoe en wanneer je nummer wordt overgezet naar Vodafone.
Ben je al klant bij Vodafone?
Na je bestelling krijg je een e-mail van Vodafone. Die sturen ze naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Daarin vind je een link waarmee je de status van je bestelling kunt zien. Kun je de e-mail niet vinden? Bel Vodafone dan op het nummer 0800-0560 (Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 08.00 - 18.00 uur).
Meer informatie kan je vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#levering
Bij deze hoop ik dat de aanvulling je iets verder heeft geholpen.
** aan de moderator, het beste antwoord is niet correct, kunnen jullie dit aub aanpassen, bedankt! **