Quinn Polinoco

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aflossing toestel - lening

Ik had een vraag betreffende de regeling rond een telefoon abbonoment. Indien ik een abbonoment aanschaf van vodafone waarbij de eenmalige betaling 200 euro is en vervolgens 50 euro per maand voor zowel abbonoment + afbetaling telefoon. kan ik er ook voor kiezen om bijvoorbeeld stel ik heb een maand meer geld, om meer neer te leggen en daarbij me telefoon sneller af te betalen ? bijvoorbeeld inplaats van 50 euro per maand ( 22 abbonoment en 38 telefoon ) dan 22 abbonoment en 150 telefoon )

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Quinn Polinoco 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat goed dat je deze vraag hier plaatst. Waarschijnlijk zullen wel meer mensen deze vraag hebben en ik kan je zeggen dat het niet mogelijk is om af en toe extra af te lossen. 

Wat je kan doen is elke keer een beetje op een spaarrekening zetten en als je dan het totaal verschuldigde bedrag daarop hebt gespaard, in 1x aflossen. Het restbedrag in één keer aflossen is altijd mogelijk namelijk. 

Dit is de beste oplossing en dan heb je het ook zelf in de hand. Mocht je nog andere vragen hebt, laat het gerust weten. Fijn weekend en geniet van het mooie weer. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Quinn Polinoco 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat goed dat je deze vraag hier plaatst. Waarschijnlijk zullen wel meer mensen deze vraag hebben en ik kan je zeggen dat het niet mogelijk is om af en toe extra af te lossen. 

Wat je kan doen is elke keer een beetje op een spaarrekening zetten en als je dan het totaal verschuldigde bedrag daarop hebt gespaard, in 1x aflossen. Het restbedrag in één keer aflossen is altijd mogelijk namelijk. 

Dit is de beste oplossing en dan heb je het ook zelf in de hand. Mocht je nog andere vragen hebt, laat het gerust weten. Fijn weekend en geniet van het mooie weer. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic