mrwjca

Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Red Together

Hoi,

 

Ik mis toch info als ik rond kijk op de internet pagina van Vodafone.

Dus vragen stellen maar.

 

Ik heb nu zelf Red Super, tevreden.

Mijn  zoontje heeft een Mobiel (spelletjes etc) geen simkaart of dergelijke, hij gebruikt wifi.

Nu zit ik te kijken naar Red together, is misschien interessant voor ons.

De vragen om mee te beginnen, als we Red Together nemen:

  • Krijgt mijn zoontje dan een eigen Simkaart?
  • Dus een eigen mobiel nummer

Mvg,

Willem

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @mrwjca 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je ook voor je zoon aan het kijken bent voor een abonnement bij Vodafone. Je kan je eigen Red Super laten omzetten naar een Red Together abonnement en dan kan je daarnaast, voor je zoon, een Red Together Extra afsluiten. Hij krijgt dan zijn eigen 06 nummer en natuurlijk een eigen simkaart. 

Je kan je huidige abonnement omzetten naar een Red Together abonnement en dan direct een Red Together Extra abonnement er bij afsluiten. Info over Red Together en eventuele VodafoneZiggo combinatie korting is daarop ook uitgelegd: https://www.vodafone.nl/together/

Omdat je al een abonnement hebt, en deze wil verlengen, bel met de Vodafone Red Together Experts. Het nummer is 0800 – 22 66 789. Zij kunnen dit direct aan de telefoon voor je regelen en ook het tweede abonnement. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag en anders kunnen ze je bij Vodafone prima helpen met overzetten. Alvast heel veel plezier!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @mrwjca 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je ook voor je zoon aan het kijken bent voor een abonnement bij Vodafone. Je kan je eigen Red Super laten omzetten naar een Red Together abonnement en dan kan je daarnaast, voor je zoon, een Red Together Extra afsluiten. Hij krijgt dan zijn eigen 06 nummer en natuurlijk een eigen simkaart. 

Je kan je huidige abonnement omzetten naar een Red Together abonnement en dan direct een Red Together Extra abonnement er bij afsluiten. Info over Red Together en eventuele VodafoneZiggo combinatie korting is daarop ook uitgelegd: https://www.vodafone.nl/together/

Omdat je al een abonnement hebt, en deze wil verlengen, bel met de Vodafone Red Together Experts. Het nummer is 0800 – 22 66 789. Zij kunnen dit direct aan de telefoon voor je regelen en ook het tweede abonnement. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag en anders kunnen ze je bij Vodafone prima helpen met overzetten. Alvast heel veel plezier!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic