1-6-2017 Mobiel abonnement opgezegd bij Ziggo, maar ze hadden me omgepraat dus nieuw abonnement besteld bij Vodafone. Volgende dag werd mijn simkaart bezorgd, maar naam van contract klopte niet met paspoort (wat mijn met telefonisch bestelling helemaal niet gezegd was.Contract moet naam precies hetzelfde staan als legitimatie.) dus bezorger nam alles weer mee retour. Ik aan de telefoon (2 uur) maar ze konden niks anders doen dan mijn order annuleren. Dinsdag 06-06 weer terug gebeld en na 2 uur aan de telefoon te hebben gehangen was ik niks verder gekomen, want ze konden niet in het systeem om mijn bestelling (contract) te annuleren. Lijkt wel mens erger je niet.
Donderdag 08-06 zou mijn bestelling geannuleerd zijn. Weer verschillende keren doorverbonden, en in de wacht gezet, hetzelfde verhaal als afgelopen dinsdag. het werd geblokkeerd in het systeem, dus ik moet nu 10 WERKDAGEN wachten, door SYSTEEMFOUT??
Moet niet gekker worden, dadelijk bijna 1 maand verder en nog geen abonnement.