aster

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vervelende harde fouttoon

Goedemorgen,
Als ik bel en er wordt aan de andere kant niet opgenomen krijg ik op een gegevenmoment een keiharde fouttoon. Deze toon is een stuk harder dan de normale 'overgaan toon'. Dit is heel erg vervelend. Het gekke is dat de telefoon die ik van het werk heb hier wel last van heeft, maar mijn privé telefoon niet, terwijl alletwee een vodafone abonnement hebben. Hoe kan ik zorgen dat ik deze vervelende fouttoon niet meer krijg?
14 Reacties 14
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi aster,

Laten we het volume maar laag houden dan ;). Welk toestel gebruik je in je dagelijks leven en welke is voor werk gerelateerde zaken aangeschaft? Laat je ons even de fabrikant van beide toestellen weten en welk type toestel?

Groeten,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
aster, heb je het bericht van SamsungExpert nog gezien? 🙂
aster
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dank ik ga meteen even antwoorden
aster
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank! De telefoon die de fouttoon geeft is een Nokia c2, de telefoon die dat niet doet is een Nokia 61.... Ik weet het type niet precies en ik heb mijn telefoon bij vrienden laten liggen dus ik kan het niet nakijken. Als het type belangrijk is om te weten zal ik het even via ecosia opzoeken. Zou de fouttoon een instelling kunnen zijn op het toestel denkt u?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
aster

Dit klinkt als het feit dat de meldingen tonen van het apparaat zelf op hard staat.

Kan u dit volume in uw telefoon is op laag / uit zetten. en nog is proberen te bellen?
aster
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,
Dank voor het antwoord. Waar vind ik dat volume precies? ik kan namelijk alleen het volume vinden om mijn ringtone te regelen en de volume van het gesprek (wat ik overigens helaas alleen tijdens een gesprek kan regelen en niet tijdens het overgaan van de talefoon).

aster
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dat zijn eigenlijk de enige instellingen om het volume aan te passen. Wat je ook eens kunt proberen is de simkaarten om te wisselen en te testen of je het dan nog steeds ervaart (op hetzelfde toestel).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
aster, is de oorzaak nog duidelijker geworden bij het wisselen van de simkaarten?
aster
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

Ik ben er nog niet toe gekomen om dat uit te proberen maar ik ga er zeker mee aan de slag!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi aster,

We zijn benieuwd of je al een update hebt? 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
aster, was het nog gelukt? We horen het graag van je!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic