Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,239Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Blokkade Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik heb sinds vandaag geen mobiele netwerk meer op mijn telefoon. Ook is het voor mij niet mogelijk om te bellen, dus naar klantenservice kan ik ook niet bellen. Ik heb een erg druk leve...

Perryske door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smart 4 Max loopt vast Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een aantal maanden gebruik ik de Vodafone Smart 4 Max. Geweldig toestel, niks mis mee. Tot een aantal weken geleden.Het apparaat loopt nu geregeld vast, of is heel traag. Ik dacht in eerste inst...

Snettie door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Faxnummer toevoegen aan SIM naast "voice" nummer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo.Ik heb een vintage mobiel faxapparaat op de kop getikt en wil het apparaat werkend krijgen. Ik heb daarvoor een specifiek faxnummer nodig, dus naast het "voice" nummer moet er ook een "fax" numm...

Telefoonnumer kwijt van Simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb enige tijd geleden voor mijn zoontje een simkaart gekocht. Echter nu zijn we zijn telefoonnummer kwijt. Nergens opgeschreven.... Hij had de mobiel alleen voor spelletjes. Kun je via je simkaart...

Gemma1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Nieuw abbo. aangevraagd met nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Nieuw abbo. aangevraagd met nummerbehoud van andere provider. Ben jaren lang klant geweest van Vodafone toen ze nog LIbertel waren. in 2013 overgestapt naar Yestelecom zakelijk, dochter van KPN. Had i...

Tv storing Alleen-lezen Onopgelost

Hier in Overijssel ook al heel de dag storing????. Zijn er al mensen die wel tv hebben?

Assie1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kwaliteit telefonie Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon in Velserbroek, nu valt me op dat de kwaliteit van mijn mobiele telefoon gesprekken slecht is. Mensen verstaan delen van mijn gesprek niet. Ik zie nergens storingen. Hebben meer mensen dit? To...

Robmobiel door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SmartPass niet bereikbaar via app en website Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Ik merk dat de Smartpass dienst op dit moment niet toegankelijk is, zowel via de Apple app als de website. Klopt dit? Met vriendelijke groet,Richard

rkornson door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

vodafone van abo naar prepaid KRUISWEG ! Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone, In het bezit zijnde van een vodafone abonnement dat in december 2014 afliep,wil ik dit omzetten in een vodafone prepaid.In jullie winkel in Rechtestraat Eindhoven geregeld op 17-12-201...

Lefteris door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zij en achterkan beschadiging Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik weet niet in welke categorie ik dit moet neer zetten maar ik heb een half jaar geleden een iPhone 6+ bookcase in jullie winkel gekocht. Maar ik haalde het hoesje er pas even af om de achterka...

Bonus bij opwaarderen prepaid+ na 6 mei 2014 Alleen-lezen Opgelost

Vraagje over de bonus die je krijgt als je opwaardeert met 10 (of 20) euro. Mij is niet helemaal duidelijk of je nu moet kiezen bij 10 euro opwaarderen tussen of 100 sms-jes, 100 belminuten of 100 MB ...

Moniek00 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening Datagebruik Alleen-lezen Onopgelost

Al jaren ben ik tevreden klant bij VodafoneAlleen vandaag ben ik geschrokken en in mijn ogen zeer onterecht behandeld.Sinds het begin van deze maand heb ik een nieuwe telefoon waar ik snel meer kan in...

Gebeld worden om je abonnement te verlengen... Alleen-lezen Onopgelost

Word ik gebeld door iemand van Vodafone, of ik mijn abonnement wil verlengen. Eerst al moet ik haar vertellen hoeveel ik nu aan abonnement betaal, beetje vreemd voor iemand die zegt van Vodafone te zi...

Eric_s--- door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geruis en oortjesstand problemen Alleen-lezen Onopgelost

Er is een probleem met mijn Samsung galaxy s4 (black).Het geeft aan dat er een headset/oortjes zijn aangesloten terwijl dit niet zo is. Als ik dan bel/muziek opzet komt er geen geluid uit mijn telefoo...

femke002 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Carnaval bij Vodafone Social Media Services Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/dlm2h In het zuiden van Limburg, in Maastricht, staat één van de hoofdkantoren van Vodafone. Drie dagen per jaar zitten we midden in de "Boonte störrem" van Carnaval. Ook dan staat V...

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Hotspot als "metered connection" aangeven (mobiele data verbinding). Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Forum! Ik heb nu een maandje een Vodafone wifi hotspot in gebruik (ik ben overgestapt van een Huawei usb dongle naar een Vodafone Mobile Wifi R207 wifi hotspot). Nu merk ik, dat ik deze verbinding...

Harry_D door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone app Prepaid is live! Alleen-lezen Onopgelost

Beste klant, De My Vodafone app voor Vodafone Prepaid gebruikers is vernieuwd! Mede dankzij jullie feedback en tips hebben we een aantal verbetering toegepast. Ook zijn er een aantal nieuwe functional...

Rowie door Raadgever
  • 197 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 20 Likes

napster geen sms ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Halloo. Ik had dus een napster abbonement. Waar ik me ooit voor had aangemeld omdat het 6 maanden gratis was, maar waar ik niks mee deed. En ik dacht dat ik geïnformeerd zou worden voor het einde van ...

Meknessia door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen