LaureVandenb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Berichten verdwenen

Hallo! Mijn iphone werkte plots heel traag en blokkeerde wat, ik besloot hem even af te leggen. Wanneer ik terug in mijn inbox keek waren al mijn berichten verdwenen. Mijn hele inbox was plots leeg. En er stonden toch een 70-tal gesprekken in. Iemand die weet hoe dit komt? Wat ik kan doen? Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey LaureVandenb

Als ik het goed begrpen heb is je inbox in een keer leeg zonder dat jij deze berichten hebt verwijderd?
Ik ben zoizo bang dat je al je berichten kwijt bent tenzij je hier een Back up van hebt gemaakt.
Het kan komen door een software update of eventueel door een foutmelding in het systeem van je toestel.

Groetjes Steven

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey LaureVandenb

Als ik het goed begrpen heb is je inbox in een keer leeg zonder dat jij deze berichten hebt verwijderd?
Ik ben zoizo bang dat je al je berichten kwijt bent tenzij je hier een Back up van hebt gemaakt.
Het kan komen door een software update of eventueel door een foutmelding in het systeem van je toestel.

Groetjes Steven
LaureVandenb
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat is wat er gebeurd is. Die waren plots in een keer allemaal verwijderd, zonder dat ik iets gedaan had..

Dankjewel!
Anonymous
Niet van toepassing
Dan is er helaas niks aan te doen 😞
Ik raad je aan om voortaan om automatische backup aan te zetten en tevens oo eventueel via meerderé apostelen zoals dropbox, Vodafone backup+, gmail, box etc.
Groetjes Steven
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@LaureVandenb,

Balen dat opeens alles verdwenen was zeg 😞 Helaas klopt het wel wat Steven- zegt. Als er geen backup is gemaakt, kun je de gegevens niet meer terughalen. Probeer in de toekomst erop te letten dat je om de zoveel tijd een backup maakt om dit te voorkomen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic