Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Buiten bundel kosten Alleen-lezen Onopgelost

Ik kreeg vorige maand plotseling een melding "buiten bundel gebruik" Ik kom bijna nooit over mijn tegoed heen en al zeker niet van SMS. Dit medium gebruik ik nagenoeg niet. Er stond bij dat het naar e...

Abonnement verlengd Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd via Mobiel.nl. Op de factuur staat dat de ingangsdatum van het nieuwe contract 24-06-2016 is, echter als ik inlog op My Vodafone zie ik mijn nieuwe contract al...

Re: Abonnement verlengd Alleen-lezen Onopgelost

Ik zie dat mijn abonnement is ingegaan, want ik heb onbeperkt bellen en SMS. Ik zie ook dat ik al de helft van mijn data heb verbruikt.Dit terwijl onder maandbundels staat dat ik onbeperkt data heb vo...

Maat simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb al zo'n 10 jaar een simkaart van Vodafone met prepaid. Nu vind ik het tijd worden voor een nieuwe, moderne smartphone waar deze grote maat simkaart niet meer in past. Ik wil graag bij Vo...

Internetverbinding Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, sinds ik mijn nieuwe "Smart abonnement" heb, geven jullie 3 maanden onbeperkt Internet... Hartstikke leuk, maar nu blijf ik continue op H+ tot max. 3G hangen. Waarom heb ik niet gewoon 4G zoals i...

Problemen My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/w9fl8Op dit moment kun je problemen ondervinden met het bereiken van My Vodafone, zowel via de My Vodafone app als op de website. Zodra we meer informatie hebben, zullen we een updat...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen