llnhv7l7itgti6

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beloofde wijziging door Vodafone Ziggo nog steeds niet doorgevoerd.

Na enkele maanden geleden een zenderpakket en enkele wijzigingen op de website van ziggo beloofd te zijn (zie: https://forum.vodafone.nl/archief-2019-93/extra-tv-pakket-ziggo-vodafone-299226#post315303) is er helaas tot op heden nog niets veranderd. Na de eerste weken diverse malen contact te hebben opgenomen werd mij steeds om geduld gevraagd. Toen heb ik het vervolgens een paar maanden gegeven. Helaas lijkt dit ook geen resultaat op te leveren. Daarom bij deze:
Zou dit alsnog kunnen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
llnhv7l7itgti6
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy wrote:
Ik snap even niet waarom je een aanvullende abonnement moet nemen? Een combi abonnement is een combi abonnement en toch vreemd dat je dan nog een aanvullende abonnement moet nemen.


Ik moet schijnbaar digitale televisie aanschaffen omdat ze de Ziggo Go app dusdanig hebben afgesteld dat je zonder digitale tv die extra kanalen niet kan openen. Deze aanvullende voorwaarde staat nergens duidelijk aangekondigd en hebben ze alleen zeer goed verstopt in een bijzin van de algemene voorwaarden sub 2.2. Beetje boevig wel.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi llnhv7l7itgti6
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst, kloppen de gegevens bij beide bedrijven? Wat belangrijk is dat de adresgegevens hetzelfde zijn bij Vodafone & Ziggo. Krijg je al wel korting bij Vodafone en dubbele data? Zo ja, dan ligt het probleem bij Ziggo.

Het beste wat je dan kan doen, mits er dus alleen een fout is bij Ziggo, om je klacht bij Ziggo neer te leggen. Want dan gaat het daar dus fout en niet bij Vodafone. Bel anders de klantenservice van Ziggo.

Maar ik zou zo ie zo bij beide even controleren of de adresgegevens goed zijn.
llnhv7l7itgti6
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
De adresgegevens kloppen. De wijzigingen zijn al in mei doorgevoerd. Ziggo weigert mij het extra zenderpakket te geven als ik niet eerst een ander aanvullend abonnement af neem en "wil verder niet met mij in discussie gaan".
Het gesprek met de ziggomedewerker was geen prettige ervaring.
Dank voor de snelle reactie, jammer dat er uiteindelijk dus toch niks mee gedaan wordt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik snap even niet waarom je een aanvullende abonnement moet nemen? Een combi abonnement is een combi abonnement en toch vreemd dat je dan nog een aanvullende abonnement moet nemen.

Zou je mij een plezier willen doen en op community.ziggo.nl een topic aan te maken en mij dan de link te geven. Ik ben daar ook Super Expert en kan daar overleggen met een Ziggo medewerker of die met je mee kijkt. Daar kunnen de mensen namelijk wel wat meer op de community en zeker als het gaat om een foutje gaat bij Ziggo.

Als je dat wilt doen, dan kan ik misschien daar helpen met een Ziggo moderator. Zou je dat willen doen? Misschien komen we dan wel verder.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je een topic aangemaakt op de Ziggo Community llnhv7l7itgti6 ?
llnhv7l7itgti6
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy wrote:
Ik snap even niet waarom je een aanvullende abonnement moet nemen? Een combi abonnement is een combi abonnement en toch vreemd dat je dan nog een aanvullende abonnement moet nemen.


Ik moet schijnbaar digitale televisie aanschaffen omdat ze de Ziggo Go app dusdanig hebben afgesteld dat je zonder digitale tv die extra kanalen niet kan openen. Deze aanvullende voorwaarde staat nergens duidelijk aangekondigd en hebben ze alleen zeer goed verstopt in een bijzin van de algemene voorwaarden sub 2.2. Beetje boevig wel.
llnhv7l7itgti6
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
llnhv7l7itgti6 wrote:
Ziggo community topic:

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/vraag-n-a-v-vodafone-ziggo-problemen-46039

Ik zie het nu pas, heb geen info ontvangen... Best vervelend maar ik ga er voor je achteraan 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Kan dit topic dan gesloten worden Energieboy en/of llnhv7l7itgti6 ?
llnhv7l7itgti6
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Prima.

Voor alle duidelijkheid en mocht er ooit weer naar dit topic verwezen worden: Tot op heden is de beloofde wijziging nog steeds niet doorgevoerd. Dit topic heeft dus niet het gewenste effect bereikt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic